/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Højtaler
Fra : mig-selv
Vist : 201 gange
100 point
Dato : 11-12-17 21:51

https://imgur.com/a/VQGff
Er det bare lidt vold og ellers håbe på det bedste. den sidder i oppe i forruden?

Syntes jeg kan se mærker fra andet forsøg på at rykke den ud/op.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 12-12-17 01:01

Det ligner noget fra en plastic bil, der er samlet omkring højttaler.
Hvor cockpit er samlet først ude, og installeret samlet.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 13-12-17 09:25

Den sidder vel ikke i ruden som du skriver .
Bedst er det at spørge på et værksted, hvor de har erfaring med den bilmodel.
Elles kan du med en skarp elastisk kniv køre rundt i periferien mellem højtalerramme og panelet. Derved løsner di eventuel lim og kan føle om der er clips eller skruer, som holder den.
ved skruer skal de løsnes fra bagsiden.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 15-12-17 11:29

Hvad er det for en bil ?
Har brugt youtube før til det ..

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 01-01-18 20:06

Tak for svaret transor.