/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hjælp med at huske
Fra : felix_nielsen
Vist : 677 gange
100 point
Dato : 28-06-03 21:42

Hverhilset til alle der læser dette. Jeg har netop set filmen "To tøser ta´r afære" (it takes two), og det er jo sådan set en udemærket film... Men da jeg så den kom jeg i tanke om en anden film som jeg har set for et halvt til et helt år siden, men jeg kan ikke huske hvad den hedder. Den minder utrolig meget om to tøser ta´r afære, bortset fra at de to tøser i denne her film er mere rødhårede, er i familie(godt nok uden at vide det), og ingen af dem bor på børnehjem.
Den en kommer fra en eller anden farm, hvor hun bor sammen med sin far, mens den anden bor sammen med sin mor i en eller anden luxuslejlighed i New york eller sådan noget i den dur...
Jeg vil skyde på at det er en film fra midten af 90´erne, og så kan jeg vist ikke finde på mere at skrive om det.
Håber der er nogen der kan hjælpe med at huske...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-03 21:54

Er det 'Thelma and Louise' du tænkerpå ? To 'seje' sild on the road?

Kommentar
Fra : felix_nielsen

Dato : 28-06-03 22:03

Get real please...
1.) Det er bør der er tale om her
2.) Jeg synes ikke at kunne huske at Thelma og louise på noget måde er i familie
3.) Jeg kunne sikkert finde på meget mere, men det er der ligsom ikkenogen pointe med...

Men ellers tak...

Kommentar
Fra : felix_nielsen

Dato : 28-06-03 22:03

Get real please...
1.) Det er børn der er tale om her
2.) Jeg synes ikke at kunne huske at Thelma og louise på noget måde er i familie
3.) Jeg kunne sikkert finde på meget mere, men det er der ligsom ikkenogen pointe med...

Men ellers tak...

Accepteret svar
Fra : osSso

Modtaget 110 point
Dato : 28-06-03 22:04

prøv at se her om det er noget du kan bruge:
http://www.geocities.com/Hollywood/Studio/2683/reviews/1998/parent.html

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-06-03 22:05

er det med olsen tvillingerne..??

Kommentar
Fra : felix_nielsen

Dato : 28-06-03 22:08

Nej det tror jeg ikke, men det kunne godt ligne en lille smulle, bare mere rødhårede, som tidligere beskrevet...

Kommentar
Fra : felix_nielsen

Dato : 28-06-03 22:09

Vi har fundet en vinder, og det var osSso BY a nose lengt...

Godkendelse af svar
Fra : felix_nielsen

Dato : 28-06-03 22:11

Tak for svaret osSso.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-03 22:19

Ikke ekspert; prøvede bare at hjælpe. Undskyld... hvis jeg svarede 'DUMT'

</MOLOKYLE>