/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Toshiba TV
Fra : jensviggo
Vist : 164 gange
100 point
Dato : 30-11-17 07:45

Mit "gamle" Grundig smart tv 49" blev sendt til reparation den 6 november. Strømforsyningen var gået. Stadig garanti på tv. De første 14 dage skete der ingenting, jeg rykkede og rykkede for at få at vide, hvor det blev af. for ca, 5-6 dage siden fik jeg at vide (Elgiganten), at det ikke kunne repareres, men de ville tilbyde mig et Toshiba tv nyt i stedet for, Umiddelbart accepterede jeg det.

De dukkede så op i mandags, uden garantibevis, kvittering for, at det er mit.

Jeg har nu sat tv op og prøvet det/testet det. Det når ikke Grundig til sokkeholderen, utrolig dårligt billedkvalitet, uklart, og flere banale tilslutningsmuligheder er ikke tilgængelig.

Jeg vil ikke ha det tv, for mig ubrugeligt sammenlignet med det jeg havde, Har tidligere haft Samsung, godt tilfreds med dette osse, men det gik osse i stykker lige efter garantien udløb. Osse købt i Elgiganten.

Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-11-17 09:18

Kontakter dem og forklarer sagen, lige som du gør her.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-11-17 11:31

Skynd dig, at rette henvendelse til elgiganten.

3.4.6 Forbrugerklagenævnet
Hvis du er utilfreds med Elgigantens håndtering af en reklamation eller andet, skal du først rette henvendelse til Elgiganten. Kan der ikke findes en løsning, kan du klage til Center for Klageløsning per e-mail til cfk@kfst.dk eller per brev til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, hvis betingelserne herfor er opfyldt, se www.kfst.dk.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 01-12-17 05:28

Tak Katekismus, Linket virker ikke desværre

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-12-17 16:36

Ups.
Se om ikke du kan få en ordning på et andet tv hos Elgiganten, og du skal naturligvis have ny garantiperiode.

Lykkes dette ikke så kontakt https://www.forbrug.dk/forbrugerhotlinen/
som altid er villige med brugbare råd.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-12-17 05:06

Nyt Samsung er på vej. Og tak