/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Usb cd drev ekstern
Fra : susss
Vist : 216 gange
100 point
Dato : 22-11-17 18:44

Ville høre om dette produkt er til at tilslutte en bærbar pc så man kan se sine dvd film ...Vi fik købt en bærbar pc uden cd drev..mangler nu sådanne et...Er der et I kan anbefale som koster højst 400 kr http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=988258481&type=hardware&RefId=pricerunner Fandt denne side..men ved ikke om det er det rette..

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-11-17 18:54

Det ser meget fornuftigt ud.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 22-11-17 19:00

Så det skulle kunne bruges Det lyder godt

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-11-17 19:02

Har du en El-giganten i nærheden?
https://www.elgiganten.dk/search?SearchTerm=Asus+SDRW-08D2S-U+Lite+eksternt+DVD+drev+%28white%29&search=&searchResultTab=Products

Eller en Power

https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/andet-tilbehoer/ekstern-dvdblu-ray/verbatim-mobile-dvd-burner/p-526313/

Vær opmærksom på at de nok begge kræver tilslutning til 2 USB porte, Power's gør i hvert fald.

Det HP drev du linker til er sikkert udmærket.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 22-11-17 21:31

Jeg købte for nogle måneder siden et Sandberg DVD-drev/brænder i en Bog og Ide til en pris der ligner. Den fungere fint.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-17 21:51
Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-11-17 08:50

Hej Tedd det link du sendte...skal man så købe et usb stik ved siden af ...kan ikke lige se nogen ledning med på billedet ?

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-11-17 08:53

Hej Brassovitski Tak er også et godt bud...ja vi har elgiganten her

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-11-17 08:55

Hvor er det dejligt at folk er så ivrige for at hjælpe ...det sætter jeg stor pris på ...Takker Jer alle sammen for gode råd...går ind og bestiller en af dem

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 23-11-17 10:10

Min fra Aldi fungere godt...kr. 175. Det er en tilbudsvare, så den fås ikke altid.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-11-17 12:57

Hej Nul7 ja der kan man også være heldig at finde sådanne en til billige penge