/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office 365.
Fra : k_m_s
Vist : 264 gange
200 point
Dato : 19-11-17 09:45

Jeg har fået købt en for lille pc og er nødt til at købe en ny, jeg har installeret Office 365 Personal på den.

Kan jeg flytte office over på den nye pc?

God dag

Kim.

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 210 point
Dato : 19-11-17 09:57

Jeps, No problem..
Nå du skal instalere på den nye, deaktivere du den på den gamle pc, Altså på den hjemmeside hos Microsoft, så køre det, Men der høre da 5 Licenser med til office 365, så du kan ha 365 instaleret på 5 maskiner.

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 22-11-17 10:51

Tak for svaret edison.

Licensen er kun til 1 PC/Mac & 1 phone.
Men har fået deaktiveret den og startet op på den nye.

Tak
Kim