/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
lappe presenning
Fra : warrior
Vist : 337 gange
50 point
Dato : 12-11-17 13:01

Hej
Jeg har en pressenning, til en 500 kg's trailer, som har fået nogen små huller fordi den er blevet slæbt på jorden med haveaffald i. Har forsøgt at lappe med noget gammelt spraylim på lapperne men det holder ikke. Hvordan fjerner jeg nemmest limen igen? Har prøvet med acetone, men det er ikke godt. Har tænkt at forsøge med de lapper, der hedder tear-aid i stedet for, hvis jeg kan få det rent.
Tak for svar

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-11-17 15:33

Jeg ville prøve silikone lim

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-11-17 15:34

Ellers kan et stykke Gaffa tape gøre underværker

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-11-17 07:26

Har med held lappet en presenning med de lapper og lim til cykellapning!
Det skal være de selvvulkaniserende.

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 50 point
Dato : 17-11-17 10:12

Biltema har speciel tape til netop pressenning.

http://www.biltema.dk/da/Byggeri/Tape/Ovrigt/Presenningstape-2000037306/

Godkendelse af svar
Fra : warrior

Dato : 26-11-17 19:52

Tak for svaret alka.