/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Brændstof pumpe - update
Fra : mig-selv
Vist : 249 gange
10 point
Dato : 04-11-17 19:00

http://kandu.dk/spg178367.aspx

Nu kører pumpen som den skal - der må have været ´luft´ i selve pumpehuset som åbenbart er blevet luftet ud ved daglig kørsel (pumpehuset - som lige passer med en ½ tank).
Mærkeligt men syntes lige jeg ville skrive om det, hvis andre skulle komme ud for samme problem.
SAMT slangerne til pumpen sad som de skulle - muligvis en ombytning? og par start forsøg var det der gav pumpen ´liv´ til at suge resten af tanken.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 04-11-17 20:19

Lyder mærkeligt. Brændstofpumper er normalt selvansugende.

Måske der har været en utæthed - så der er suget luft ind - som så har virket somom den var defekt ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-11-17 21:01

Hvis der er vacum i tanken på grund af manglende "indluftning" ved dækslet, kan den også have svært ved at suge.
Endelig er der også mulighed for tilstopning af sugeforbindelsen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-11-17 21:45

Citat
Lyder mærkeligt. Brændstofpumper er normalt selvansugende.

Den suger go-nok, men kun til pumpens hus, så går dytten i stå, og kan efter en par liters benz
Det er den også, men i selve ´pumpens´ hus kunne der ????? muligvis være en luft-klat,
Eller:
Citat
Endelig er der også mulighed for tilstopning af sugeforbindelsen.

Måske derfor den virkede efter jeg vendte frem og tilbage løb på samme = men der kunne den SÅ ikke starte - men den er ikke gået i stå - endnu (innu) og jeg har benzin med i dytten? hvis den lige fik et nyt anfald igen.

MEN tror stadig der var en smule luft i selve pumpens hus ? = eneste forklaring jeg lige kan få ud af problemet.

NU? mangler jeg bare at se den løser IKKE mere brændstof = så er jeg tilfreds.

Men ellers så 300km også billigt for 150.-

Tak for svar osv

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 10 point
Dato : 04-11-17 21:51

Jammen så er der måske "nomore" problemer.

Ps. jeg søgte lige i gamle kandusider efter noget hjemmeside noget.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 05-11-17 02:51

Tak for svaret Eyvind.
,.........................................................................................................................................................................................

Citat
så er der måske "nomore" problemer.

DEN..havde jeg ikke forventet.......... af dig

Pas på Jombla, siderne skal i i ´hakke´ orden................hvilket er meget nemt at gøre:

https://www.opensourcecms.com/?option=com_content&task=view&id=2111

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-11-17 10:06

Sorry - det var ikke meningen at genere dig. - Bare lidt sjov i gaden.
Håber ikke at have trådt for meget i spinaten - det må jeg slet ikke for min læge. (blodfortynder)

Der er dælme mange apps som kan bruges til CMS - indtil videre arbejder jeg på Joomla.
I øvrigt en meget nyttig side, du henviser til.....................

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-11-17 20:25

KEINE PROBLEM,,,

Kommentar
Fra : Eyvind