/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Hjælp til udbyder af total løsinger
Fra : plutosdk
Vist : 293 gange
20 point
Dato : 28-06-03 14:26

Hej i Gruppen her
jeg vil meget gerne have lidt hjælp med nogle spørgsmål

Er der nogen der har erfaringer (gode eller dårlige) med de her som udbyder af en total løsingen
1 Comx
2 delcom
3 Fascom
4 telet

Sætter pris på den hjælp der måtte komme
mvh
Tommy

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 13-01-04 02:14

Hej plutosdk

Det er godt nok et 1/2 år siden, men når der nu ikke er nogen der har svaret kan jeg prøve at give dig et svar.

Comx. prøv at kigge på www.bryggenet.dk der er et forum hvor der står noget om at deres levering ikke er særlig god.

Delcom. de har laveret til Bryggenet, og jeg har ikke hørt noget skidt om dem.

Fascom. De har leveret til Firkantnet, og har også kun hørt positivt om dem. Vi planlægger selv at bruge dem i vores ejendom, hvor vi skal have bolignet.

Telelet. Har også kun hørt godt om dem. De har dog ikke givet tilbud i overensstemmelse med de krav som vi har stillet i vores ejendom, så dem har vi sorteret fra.

håber det er til hjælp for dig, selvom du skulle have haft svar for lang tid siden.

MVH CiberAmigo