/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
hvilken type betonsøm?
Fra : lillelyst
Vist : 255 gange
50 point
Dato : 25-10-17 18:25

Det gik fint med at få de store og lidt tungere billeder op at hænge i en betonmur via borhammeren. Men de mindre billeder som jeg ville hænge op via NKP betonsøm bøjede bare af. Og skal til at bore hvert billede op er udelukket.
Nogen der har et forslag til en simpel løsning?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-10-17 20:03

Nej det hedder borehammer med SDS bor

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 25-10-17 22:55

Sæt en liste op langs loftet og hæng op i den med stifter og usynlig fiskeline.

Kommentar
Fra : Odada

Dato : 26-10-17 12:01

Tilsyneladende virker klæbekroge, hvis de kan passe på billederne.

https://www.3mdanmark.dk/3M/da_DK/command-EU/

Accepteret svar
Fra : pbp_et

Modtaget 25 point
Dato : 26-10-17 14:35

Al klæbning forudsætter fast og glat og stabil overflade. Jeg er ikke sikker på, at tapet eller plasticvægmaling opfylder betingelserne.

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 26-10-17 14:42

Tak for svaret pbp_et. Løsningen må blive en hvid "plade" som matcher baggrundsvæggen og som dækker 1,00m x 1,20 m hvor billederne så samlet blive hængt op i.