/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
TV fox
Fra : jensviggo
Vist : 1025 gange
50 point
Dato : 20-09-17 06:50

Er det bare et stort blufnummer, eller passer det virkelig?

http://clearviewfox.com/page1/technology/dk/cvf_dk1_tvf_soc/

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-09-17 06:52
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 20-09-17 08:14

Rent gas, fup og svindel!!

Den kan sikkert fange de kanaler alle andre meget billigere antenner også kan.

Alt det fis med at du får adgang til 'Gratis TV' er fup og svindel.
Lidt på linje med de 'smarte' TV-bokse de også reklamerer vildt for rundt omkring.

Og de såkaldte 'anmeldelser' - alle positive, kan ikke findes andre steder end på deres egen side.

Og alene det at man skal igennem 3 sideskift for at købe et af deres vidundere, er mistænkeligt.

De fleste af disse disse 'vidunder' antenner, består af en plastboks med 2 strimler 'sølvpapir' på et stykke pap, der er forbundet til en stump antenneledning med et antennestik på
Kan laves selv på 10 min. med ting du har i skuffen!

Hvis du vil se de gratis tilgængelige kanaler, så gør dig selv en tjeneste og køb en rigtig TV antenne, hos et firma der er specialister i antenner.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-09-17 09:09

Ved ikke om det er ren fup eller hen i vejret (siden du linker til er vist fup), der findes Anodroid boxe hvor det skulle være muligt at installere diverse udvidelser som gør det muligt at se gratis tv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-09-17 09:10

Citat
Android boxe

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-09-17 06:10

Det er fup fup og fup.
1. Jørgen bliver stavet jorgen
2. Begrænset antenner. Der er ombygget forstærker til hvilken formål? Når man kan købe familie pakke med flere antenner forstærker bruges til netop at have flere tv.
3. Boxer har rettighederne til at sende på det jordbaseret antennent (DVB-T)
4. Firmaet kan kun kontaktes via udlandsk nummer. Og er et firma under et andet firma
5. Danske forbruger regler er ikke overholdt i henhold til deres vilkår.