/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Blokering af udgående mail
Fra : fleng
Vist : 499 gange
100 point
Dato : 03-09-17 11:09

Er der nogen som kender til dette?
Beklager, vi var nødt til midlertidigt at suspendere udgående e-mails på dit domæne. Kontakt venligst supporten for at få at vide, hvordan du kan genaktivere udgående e-mails.
Det drejer sig om One.com.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-09-17 11:29

Næh, det har jeg da aldrig oplevet - bruger også One.com og har gjort det i årevis til forskellige hjemmesider...

Hvad siger de selv til fænomenet?

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 03-09-17 11:35

Jeg har oplevet noget lignende hos Azero fordi at nogle havde hacket mit password for udgående mails og brugte det til at sende spam. Dette blev løst ved at jeg fik et nyt og mere sikkert password.