/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Erfaringer med Orbitrek fra TV-shop?
Fra : rabbitpower
Vist : 2061 gange
80 point
Dato : 27-06-03 21:36

Jeg overvejer at købe en elipsetræner, og har set en på TV-shop. Desværre kan jeg læse, at den ikke har magnetisk belastning, men en kæde. Jeg har førhen haft en motionscykel med kæde, som larmede så meget, at jeg tilsidst ikke kunne holde ud at bruge den foran TV'et. Derfor er spørgsmålet om der er nogle, som har erfaring med om elipsetræneren Orbitrek fra TV-shop er forholdsvis lydløs, så den hverken overdøver TV'et eller generer naboer, underboer m.m. ?

Ellers er der måske nogle, som har kender til elipsetrænere med magnetisk belastning, som er i samme prisklasse, som den fra TV-shop (ca. 2000 kr.)?

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 28-06-03 07:50

Hej rabbitpower.

Jeg har ingen erfaring med elipsetræneren fra TV-Shop.
Men jeg er temmelig sikker på, at du kan finde annoncer med den i Den Blå Avis eller på deres hjemmeside www.dba.dk.

Hilsen Rita Nielsen

Accepteret svar
Fra : lillespir

Modtaget 80 point
Dato : 05-07-03 12:35

Hej Rabbitpower.

Den du søger skulle vel aldrig være den de også kalder ski/cykel ?
Er det tilfældet har jeg anvendt den, jo den er rimelig.
Den jeg har brugt var lydløs.

Men jeg vil stadig råde dig til at købe den via den blå avis, da der spares ca. halvdelen af ny pris. Du kan jo altid bede om en prøvetur.for at teste den.( fandt den under motion)

Hilsen Rita

Godkendelse af svar
Fra : rabbitpower

Dato : 05-07-03 15:09

Tak for svaret lillespir.

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 06-07-03 07:26

Hej Rabbitpower.

Selv tak .Jeg håber du får glæde af din elipsetræner.

Hilsen Rita.