/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Vitapro
Fra : Fynboerne
Vist : 325 gange
100 point
Dato : 03-08-17 10:03

I den reklame i fjernsynet om Vitapro, er der en sang. Hvad melodi er den lavet på? ??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-08-17 12:14
Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-08-17 12:40

Citat
Hvad melodi er den lavet på? ??

Sikkert lidt svær, at svare på.

http://komo.dk/sanglogo/

Komo A/S Film & Lyd har indspillet, sunget og mixet sanglogo til de nye VitaePro reklamer med Alexandre Willaume-Jantzen i hovedrollen.

Citat
Komo A|S Film & Lyd har egen komponist og tekstforfatter, og vi indspiller med både rigtige instrumenter og computer programmering.
Er der brug for lydeffekter, er vi leveringsdygtige i alle slags, og vi har stor erfaring med optagelse af high quality lydfx på eget udstyr.

http://komo.dk/soundbranding-2/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-08-17 20:21
Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 04-08-17 10:26

Til ans. Kan da godt se, at det er svært at svare på. Det der fanger mig mest er der, hvor de synger " Hvem er altid frisk og rørig, positiv og let medgørlig.......".

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 04-08-17 11:40

Fynboerne, du kontakter

http://komo.dk/kontakt/

De kan give dig svaret

Godkendelse af svar
Fra : Fynboerne

Dato : 04-08-17 13:05

Tak for svaret ans.
Jeg har sendt spørgsmål til dem. ??

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 05-08-17 07:02

Jeg har fået svar fra komo, de skrev "Vi har ”kun” lavet det danske vokalarbejde med indspilning af sang og kor og efterfølgende redigering/mix.
Selve melodien er ”født” i Sverige, så tankerne bag kan jeg ikke hjælpe dig med.