/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Malwarebyte
Fra : popper
Vist : 343 gange
100 point
Dato : 14-07-17 08:41

Hej kanduer
Jeg har haft downloadet malwarebyte på min pc og syntes ikke det var det værd som jeg troede.
Har derfor afinstalleret det igen og ja programmet er væk...men men hver dag dukker der noget af programmet op igen...nemlig når det fortæller mig at det ikke kan connecte til internettet...hvordan fjerner jeg evt. denne genvej. På forhånd tak

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 14-07-17 08:46

prøv med revo uinstaller og så tvungen afinstallere

Kommentar
Fra : popper

Dato : 14-07-17 08:59

Har hentet revo uinstaller og får følgende svar når jeg forsøger at afinstallere
Filen "C:/program Files/Malwarebytes/Anti-Malware/Unins000.dat"
kunne ikke åbnes.Kan ikke afinstalleres.

Fejl 5: Adgang nægtet.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 110 point
Dato : 14-07-17 09:29

Du er nok nødt til at geninstalle Malwarebytes igen, opdatere den og så fjerne den igen via Revo.
HUSK at lade Revo scanne for efterladenskaber, og fjern disse.
Både i reg. basen og efterladte filer og mapper!

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 14-07-17 09:31

PS!
Malwarebytes er jo 'kun' noget værd når den støder på en 'farlig' side på nettet, eller når den finder farlige filer og malware på din PC!
Ellers lever programmet et liv i stilhed (hvis det er sat rigtigt op!)

Har brugt Premium versionen i mange år, og syntes den er alle pengene værd.
Men kommer også lidt rundt på den 'mørkere' del af nettet

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 14-07-17 09:38

Prøv at køre afinstallationen som administrator. d.v.s. højreklik på iconet og vælg "Kør som administrator"

Kommentar
Fra : popper

Dato : 14-07-17 10:42

Har nu geninstalleret malwarebyte og får følgende besked ved opstart af pc : Unabel to start. Unabel to connect the Service.
Har ellers scannet med programmet inden genstart.
:(

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-07-17 11:05

Måske du skulle prøve at scanne med Ccleaner inden du gør mere...

https://www.piriform.com/ccleaner

Der er også en uninstaller funktion i dette program.

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 14-07-17 13:17

Tak for svaret dogvillestar.
Tak for alle svarene.