/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Fra : Frederiksen
Vist : 722 gange
100 point
Dato : 27-06-03 14:09

Har et problem med at får WAP`en til at fungere. Det er Debitel abb. hvor der var tjenesteindstillinger aktiveret, + at jeg har prøvet med dem jeg fik tilsendt ved henvendelse til Debitel (er nok de samme) men når den ringer til nummeret dutter den optaget og viser " databærer ikke tilgængelig " Er det tlf.`en der er indstillet forkert eller er mit abonnement ikke registreret ??

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 27-06-03 14:18

prøv og gå ind på tdc.dk og bruge deres opsætning den kore noget bedre og det koster det samme mener jeg og wappe med dem (nu må du ikke hænge mig op på det med prisen....)

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 27-06-03 14:27

hejsa
jeg ved ikke om du kan bruge dette men på
www.xgryde.dk
er der noget der hedder waphjælp, der kunne du se om der er noget brugbart

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 27-06-03 14:55

Tak for svarene, men de opsætninger jeg ka` finde er dem jeg allerede har prøvet og jeg får stadig ingen tilgængelig databærer

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-06-03 16:55

Jeg vil helt klart mene at din telefon ikke er indstillet korrekt endnu.

Ofte foregår det på den måde at man sender en bedked med en kort tekst f.eks. "wapgsm" til et nummer man har fået af sin udbyder. Kort tid efter modtager man en fil med opsætningen. Til denne fil skal man vælge "vælg" og derefter "gem", hvis jeg husker rigtigt.

Det allernemmeste er at ringe til Debitel og få dem til at fortælle, hvad der er galt og hvad du skal gøre.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 27-06-03 19:30

Det kunne jo også være at du måske prøver at wappe via gprs, det kan ikke rigtigt lykkedes via Debitel, det der måske er galt er at du skal wappe via GSM.

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 01-07-03 08:54

Har fået den til at virke med en opsætning fra TDC. Tak for interessen

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 100 point
Dato : 18-10-04 18:20

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag

Godkendelse af svar
Fra : Frederiksen

Dato : 19-10-04 09:17

Tak for svaret grausen.