/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
recovery/gendandelse
Fra : ferik
Vist : 333 gange
500 point
Dato : 21-06-17 11:43

efter opderinger kan jeg ikke starte min hp bærbare med windows 10
der kommer skærmbilled og comp. spørger om kode
jeg har ingen kode
hvordan kommer jeg videre

erik

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 21-06-17 11:49

Har du opgraderet fra anden Windows (7 eller 8)?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-17 11:58

Prøv koden til din microsoft konto

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-17 12:39

Tryk: RETUR/ENTER ..tasten (når der spørges). Alternativt? :

Skift bruger (log på) med brugernavn: "administrator" ..og ved spørgsmål om kode? ...bare tryk:

RETUR/ENTER ..tasten.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-06-17 06:30

Min gjorde det samme forleden efter en geninstallation, og opgradering til Windows 10 Pro!!

Jeg brugte koden til min Microsoft konto til at logge på.
Det er koden til f.eks din Onedrive-, Hotmail el. anden Microsoft mailkonto.

Skide irriterende når man har indstillet Windows til IKKE at bruge kode

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-06-17 06:31

PS!

Evt. nulstil koden via en anden PC, ved at klikke på Glemt Password?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 22-06-17 09:06

Hej Erik.
Det ville være rart, hvis du gav feedback, så vi kan spore os ind på, hvad der er galt.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-06-17 15:02

thomas csr
Har du opgraderet fra anden Windows (7 eller 8)?
oprindelig var win 8

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-06-17 15:03

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-17 11:58

Prøv koden til din microsoft konto

jeg mener ikke at jeg nogen Microsoft konto

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-06-17 15:05

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-17 12:39

Tryk: RETUR/ENTER ..tasten (når der spørges). Alternativt? :

Skift bruger (log på) med brugernavn: "administrator" ..og ved spørgsmål om kode? ...bare tryk:

RETUR/ENTER ..tasten.

</MOLOKYLE>

har prøvet erik

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-06-17 15:07

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-06-17 06:31

PS!

Evt. nulstil koden via en anden PC, ved at klikke på Glemt Password?

det forstår jeg ikke rigtig
jeg har en anden bærbare kørende Packard bell

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 22-06-17 15:39

Windows 10 er ikke gratis. Hvis du har opgraderet fra 8 til 10, skal du købe en licens.
Hvis du ikke vil det, skal du tilbage til den tidligere version.
Jeg kan ikke huske, hvordan man gør det.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 22-06-17 18:37

Har du ikke oprettet en konto med din "egen" mail, kan du komme ind på http://account.live.com/ med ****@*****.dk og så en kode(den du normalt bruger til din mail) eller har du måske angivet en ny kode?

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 22-06-17 18:55

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-06-17 19:05

velbekomme, og det virkede?