/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Børneporno? Anmeldt!!
Fra : ram2
Vist : 541 gange
1 point
Dato : 27-06-03 13:33

Ikke et spørgsmål, men en orientering

Jeg modtog nedenstående mail i morges, og har efter at have læst den anmeldt det til Politiet - IT Gruppen.

Det kan godt være det er en joke, men jeg vil i så fald håbe vedkommende bliver belært på behørig vis. Politiet behandlede det ret seriøst.

Ram
[citat]
her:http://www.kandu.dk/dk/news/314142

"Anders Nielsen" har stillet et nyt sp=F8rgsm=E5l:"S B=F8rneporno" i "dk.snak.seksualitet" nyhedsgruppenDu kan l=E6se sp=F8rgsm=E5let[/code]

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 27-06-03 13:39

Godt gået Ram2.

Han er godt nok syg i hovedet, også selv om det eventuelt skulle være en joke.

Gandalf

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-06-03 13:41

Ja, eller også er han fra politiets IT-gruppe

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-06-03 13:44

>srhansen
Den tanke har også strejfet mig, men så er der jo ingen skade sket.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-06-03 13:57

Nej du har helt ret
Misforså mig ikke jeg, jeg syntes det er godt gået

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-06-03 14:05

Nej nej, jeg misforstod dig sandelig ikke. Det er da helt tænkeligt, at IT-Pol lægger en lille finte ud, for at se hvad den kan trække af suspekte individer.

Men Idioten der har lagt den på, er enten seriøs eller en joker, hvis det ikke er pol. men uanset hvad, er han mindre end alternativt begavet, og fortjener et klask på str. med Rundetårn.

Ram

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-06-03 14:22

Jeg håber sandelig det er en fælde.

Det er syg læsning Han sku...han sku udstilles i gabestok på det lokale torv til offentlig spe og bespyttelse.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-06-03 14:29

Ja uden bukser, med en stribe honning over til en myretue. (Så rooolig nu Ram)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-06-03 14:38

Godt gået Ram ........

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-06-03 14:46

Er der slet ikke regler for hvad man må skrive i kandu? Hvis der ikke er så burde de lave det. F.eks hver gang ordet børneporno blev nævnt så blev indlægget afvist.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-06-03 14:52

ans > Anders Nielsens indlæg har ikke været bragt hos kandu, men i en nyhedsgruppe.
Det har kandu ikke noget at gøre med.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-06-03 14:53

>ans det er ikke skrevet på Kandu men i nyhedsgrupperne. Kandu giver brugerne mulighed for at læse, men ikke skrive i nyhedsgrupperne i bestræbelse på at give brugerne den bredest mulige hjælp til deres problemer

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-06-03 14:56

Dobbelpost = Dobbelt så godt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-06-03 14:59

ok jeg har ikke så meget forstand på det. Tak for oplysningen.

mvh ans

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-06-03 15:02

Jo der er regler --- ans, men det indlæg du læste der er skrevet i Nyhedsgrupperne ( der osse har regler ) men i dette tilfælde er der intet Kandu kan gøre - vi har desværre bare adgang dertil ( Nyhedsgrupperne ) og kan læse det "bavl" der skrives i nogle tilfælde.

Ram har gjort det eneste rigtige ( udover et par småting men det er ikke Ram´s skyld - det er simpelthen mediet der ikke tillader det .... her tænker jeg på ting der, hvis man skal sige det diplomatisk, - afskærer den type mennesker fra at indånde samme luft som os andre )

Så vedkommende er meldt HVIS det ikke er en "prankster"

- så håber jeg at han får store alvorlige konsekvenser at føle - og en streng påtale i tilfælde af det er en SYG JOKE !!!!

MEN jeg er nu ret sikker på at han ikke er pædofil de er desværre anderledes udspekulerede, dette er blot et "se lige mig" flip - men vedkommende skal dælme ikke slippe fra at sidde og lave "jokes" med andre på et SÅ sygt grundlag.

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-06-03 15:08

Ang. regler hos Kandu, så har jeg fundet noget her: http://www.kandu.dk/dk/beting.asp

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 27-06-03 16:05

nice one det er sq for sygt hvis det er en joke.!!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-06-03 16:11

Ja, og hvis det ikke er en joke, er det endnu sygere.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 27-06-03 16:14

ja helt sikkert..!! men så har manden godt nok heller ikk for meget under cykelhjelmen.!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-03 16:31

Godt gået Ram2 - "joke" eller ikke.
Eyvind.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-06-03 16:46

Kommer til at tænke på at det godt kunne ligne et forsøg på at kaste skam over et andet menneske. Måske en person der forsøger at "svine" en anden person til, med eller uden grund. Email og hele baladen er jo offentliggjort ???
Indslaget virker næsten for oplagt.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-06-03 16:51

Ja og hvis man søger på emailen - kommer der et indlæg fra "Papkassen" hvor det viser sig at personen med den mail har sat en mobil til salg, men åbenbart via pakkassens opråbes til "svindler" - måske den der bød ( og betalte ) aldrig fik sin mobiltelefon ....

http://www.papkassen.dk/BuyAndSell/showlist.asp?categoryid=11

se nedad siden - indlæg nummer 14

Karina

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-06-03 17:00

Ja, den slags svineri er næsten ligeså slem som den påståede forbrydelse.
Måske en eller anden person har opført sig usympatisk og nu skal vedkommende så hænges ud for den værst tænkelige forbrydelse, perverst.

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 27-06-03 17:06

srhansen skrev :

Citat
Kandu giver brugerne mulighed for at læse, men ikke skrive i nyhedsgrupperne

Man kan også sagtens skrive til nyhedsgrupperne, via "Skriv til nyhedsbruger", eller det er måske kun os udvalgte der har den mulighed?

Gandalf

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-06-03 17:18

Gandalf, jeg har bemærket det !!! Jeg har dog ikke selv prøvet om det stadig virker

Kandu ønsker dette: http://www.kandu.dk/dk/tip/3139

Og dermed er det det budskab jeg bringer videre, selvom det måske er muligt at omgå det

mvh srhansen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-06-03 18:34

Ram2

Ved du om du får en tilbagemelding fra politiet. Det ville da være ret interessant at høre, hvad der i virkligheden er sket.

sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-06-03 18:53

Haløjsa venner. Har lige været en tur i sommerlandet og drikke øl. Det dur ikke - det er for varmt til øl.

Hvor er det dejligt at se denne konsensus holdning på Kandu (i denne sammenhæng). Jeg havde nu heller ikke forventet andet.(Trods alt)

Jeg får en del ros, (det er da dajligt), men ganske unødvendigt. Én skulle anmelde det, og det blev så tilfældigvis mig.

2 ting jeg vil kommentere: J
Jeg synes det er helt fint, at disse suspekte personer ikke ryger i et filter, men kan sende deres lokkeannonce ud, både på Kandu og DK.News.
Hvis det er reelt kriminelle personer, blotter de sig jo, og pol. har mulighed for at klaske dem. Alternativet, som de sikkert også bruger, er jo bare at de går andre veje.

Nej, jeg hører ikke mere fra Pol. De noterede ikke mit navn(tror jeg). Da jeg ringede tilpolitigården, bad jeg om IT afdelinge, hvor jeg præsenterede mig, og fortalte hvad det handlede om.
Han bad om adressen, hvori jeg havde set indlægget, og så sagde han blot: " Ja her er den, jeg har den på skærmen nu. Jeg kan godt se hvad du mener. Tak fordi du ringede, vi tager os af det.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : hatmand

Dato : 30-06-03 10:49

Har selv tidligere anmeldt BP. Ved en almindelig anmeldelse burde du kunne få svar på hvorvidt der er noget om sagen eller ej. Syntes selv det er rart at få klarhed om der var noget i det jeg anmeldte. Så prøv at ringe eller maile til dem.

Hatmand

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-06-03 11:02

Hej Hatmand.

Vi har forskellig holdning til dette. Jeg har anmeldt dette, og pol. har kvit. ved at sige, at de tager sig af det. Så er den ikke længere for mit vedkommende. Jeg er samtidig sikker på, at hvis Pol. vil have fat i mig for yderligere opl. skal de nok finde mig.

I øvrigt har jeg set på DK.News, at adskillige har foretaget anmeldelse, så Pol. har ikke store chancer for at sidde den overhørig, hvis det er en sag de vil gøre noget ved.

Mvh
Ram

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 1 point
Dato : 30-06-03 19:28

ram2
Har du ikke set at viskinge giver dig 200 point. Se under de sidste 25. Han leder efter dig.

sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-06-03 20:13

Tak for vinket ans.

Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 07-07-03 16:04

Tak for svaret ans.

Jeg skulle jo ha' lukket

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ans