/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
Paypal
Fra : mig-selv
Vist : 478 gange
100 point
Dato : 15-06-17 21:59

Hvem skal jeg klage til:

Lukket/spærret konto siden ? mange måneder.

GRUNDEN? NET SVINDEL? skriver de ( endelig efter flere måneder) - jeg har åbenbart et kontokort? som jeg/ og min BANK på ingen måde kan eller vil udstede og stadig påstår at det mit?? problem.

Længden af samtlige mails og samtaler pr tlf er mange sider

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 110 point
Dato : 15-06-17 22:06

Hold dig lang væk fra dem, det er useriøse.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-06-17 22:25

Det har jeg læst mig til.
https://dk.trustpilot.com/review/www.paypal.dk
MEN kan jeg klage min sag? har mange gange haft Kontant i tankerne.
De har trods alt Danske banker(ikke Danske Bank) til ind/ udbetaling

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-06-17 22:27

Kunne minde lidt om denne - men ikke mig de ville hjælpe:
https://dk.trustpilot.com/reviews/5910298e2ecbfc09e8d314cc

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-06-17 23:27

Hvorfor glemmer du dem ikke bare?

De er useriøse!!!

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 16-06-17 09:45

Jeg har haft PayPal i mange år ingen problemer!
MV2

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-06-17 17:35

https://www.paypal.com/dk/selfhelp/article/hvordan-kan-jeg-sende-en-formel-klage-til-paypal-faq2016

Du må vel kunne få en udførlig forklaring?

Hold da fast en omgang https://www.paypal.com/dk/webapps/mpp/ua/useragreement-full?locale.x=da_DK

Vi kan lukke, suspendere eller begrænse din adgang til din konto eller vores tjenester og/eller begrænse adgangen til dine penge i det omfang og så længe, som det med rimelighed påkræves, for at beskytte mod ansvarsrisikoen (se afsnit 10.2h), hvis du overtræder denne aftale, herunder vores politik om acceptabel brug eller enhver anden aftale, du måtte indgå med os. For at undgå enhver tvivl kan vi vælge at spærre din konto permanent for overtrædelse af afsnit 10.6 (Oplysninger om dig).

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-06-17 19:53

Jeg bruger også paypal og sætter penge ind hver gang der er brug for det..............
Jeg trak en gang penge tilbage fra et firma som ikke sendte varer.........uden problemer.
Med paupal kan firmaer ikke trække flere penge end dem jeg sætter ind.........håber jeg.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-06-17 11:05

Citat
Du må vel kunne få en udførlig forklaring?

Ja, de påstår jeg har et konto kort (som i min verden ikke findes), som jeg skulle have brugt.
Citat
Hold dig lang væk fra dem, det er useriøse.

Ja mon ikke.
Har mail´et med dem i snart 4 måneder samt indsendt beviser/ og samme umulige svar fra deres side.
Har ringet til dem og ÅH hvor de ville hjælpe, de kan bare ikke forstå at jeg ikke er ejer af det ? misbrugte kort, og jeg kan heller ikke se det skulle være misbrugt via deres side.
Citat
https://www.paypal.com/dk/selfhelp/article/hvordan-kan-jeg-sende-en-formel-klage-til-paypal-faq2016

Har jeg gjort, men det er de samme medarbejdere der behandler den slags = så nytteløst

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-06-17 20:19
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-06-17 20:28
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-06-17 21:05

Citat
Mon det er muligt denne vej
http://www.forbrug.dk/Klagemuligheder/Klager-over-koeb-i-Danmark/~/link.aspx?_id=5473DBD389C54FD683E6F1B61FFB27A1&_z=z

Aner det ikke, havde det været en? Dansk bank/ selskab kunne jeg klage til Finans? et eller andet.

Men når de ikke vil godkende indsendte beviser (hvidvask) / eller ringe til min bank/ ANDET = så er det altså MIG der skal bevise Paypals fejl og mangler - hvilket jo er totalt umuligt, for menig mand.
De kunne trods alt se et meget gammelt Visa kort (8 - 10 år gammelt), som min bank tilbagekaldte da de over til Master - nu står/stod det der igen - dog ikke samme kort nummer.

Første gang jeg skrev om problemet med Paypal:
http://kandu.dk/Spg177629.aspx

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-06-17 21:09

Citat
Jeg bruger også paypal og sætter penge ind hver gang der er brug for det..............
Jeg trak en gang penge tilbage fra et firma som ikke sendte varer.........uden problemer.

Har stadig en anden konto ved dem UDEN problemer, der er dog ikke et kontokort tilknyttet - hvilket har været mit problem.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 19-06-17 23:54

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-06-17 00:03

Tak for point