/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor bliver Ellen Marie Bennedsen konfi
Fra : 2601
Vist : 320 gange
500 point
Dato : 12-06-17 15:48

Jeg søger efter hvor Ellen Marie Bennedsen født ca. 1852 ? bliver konfirmeret henne.

Hun er datter af afdøde Husmand Nis Brodersen Bennetsen der dør 15. august 1852 i Højrup Sogn, Hviding Herred, Tønder Amt og Kirstine Clausen Ræder (Raeder- Recke).

Denne bliver gift med Husmand Anders Nielsen den 24. maj 1854 i Højrup Kirke, Højrup Sogn, Hviding Herred, Tønder Amt hvor også deres to børn bliver født og døbt i Højrup Kirkegård, Højrup Sogn, Hviding Herred, Tønder Amt.

I 1865 bliver deres barn født i Lunde Sogn, Ribe Amt.

MEN hvor bliver Ellen Marie Bennedsen konfirmeret henne?

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 500 point
Dato : 12-06-17 18:41

Jeg ved godt at det ikke besvarer spørgsmålet,
men kan måske uddybe det tidligere besvarede spørgsmål?

http://sm1.dk/webtrees/individual.php?pid=I199714&ged=Schmidt

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 12-06-17 21:59

Tak for svaret svendgiversen.

Nej mange gange tak for din hjælp.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-06-17 12:57

Selv tak.

Ellen Marie var muligvis Baptist, måske kan deres kirkebøger afklare spørgsmålene?