/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Scooter-attack.com
Fra : madsmads15
Vist : 411 gange
100 point
Dato : 27-06-03 11:26

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med denne tun forhandler?
Hvor meget koster det i forsendelse fra Tyskland til Danmark?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 27-06-03 13:17

Jeg har kun hørt gode ting om dem fra diverse mennesker... men du kan jo ringe til www.holmgaard-scooterservice.dk og bestille det derfra, han får alle sine dele hjem fra SA, dog skal du regne med at der er lidt langsom levering!

Kommentar
Fra : mikaelsol

Dato : 29-06-03 14:30

Jeg har hverken gode eller dårlige.
Hvis jeg var dig ville jeg dog alligevel høre en hvilken som helst tun-sælger side hvad det koster for dem at bestille varerne hjem.
Her i Danmark har vi MEGET strenge regler, så det er umuligt at blive røvrendt, medmindre man dummer sig gevaldigt.
Print din ordrebekræftelse ud, eller hvad det hedder. Og hvis du har fået de forkerte varer har du altid 14 dages pengene tilbage ret, når du handler over nettet i Danmark, hvis du gemmer bonnen du får med varen.
Så bed en dansk side om at bestille det hjem, det bliver nok en anelse dyrere, men det er det værd.