/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Mail problemer
Fra : Sandvad261
Vist : 206 gange
100 point
Dato : 01-06-17 08:26

Nej det er ikke sende og modtage problemer, problemet opstår når jeg skriver en mail, så laver programmet ca 2 gange i minuttet en kopi.
dvs. programmet opdaterer ikke det sidste man har skrevet men laver en ny mail, og 30 sec. efter laver den en ny mail hvor det sidste man har skrevet nu står, så når jeg er færdig med at skrive min mail, så har jeg måske 20 mail til at ligge.
Hej

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-06-17 08:41

Hvad er det for et spændende mailprogram du bruger?

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 01-06-17 20:56

Jeg bruger det alm. mail program som bliver lagt ind når man instalerer sit styresystem i dette tilfælde her hedder vertionen 9.3 ( 3124 ) og mit styresystem hedder " EL CAPITAN "
Hej

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-06-17 22:27

Siger mig ikke en snus - kender ikke noget der hedder sådan...

Du må fortælle hvor du finder sådan et program/styresystem...

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 02-06-17 08:36

Det er fordi jeg kører MAC og der kan styresystemet bla. Hedde EL CAPITAN det sidste nye hedder SIERRE

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-06-17 08:44

Jeg vil foreslå at du opdaterer til macOS Sierra version 10.12.5, måske løser det problemet ...

God Pinse

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 03-06-17 00:11

På min MAC har jeg delt min HD op i to lige store dele og på den ene har jeg Sierra og på den anden El Capitan, og de laver begge to det samme lille nummer i mail programmet.
Hej