/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Lesonal: pris / hærder?
Fra : iluap
Vist : 218 gange
50 point
Dato : 26-05-17 21:05

1:

Hvad koster Lesonal i dag; jeg har en fronthjelm der måske skal males

2:

Jeg har noget Lesonal autolak stående, men det er så længe siden jeg har brugt det, at jeg ikke ka huske om man skal blande hærder i inden man bruger det, men dét skal man vel!?

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 26-05-17 22:22
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-05-17 22:40

Citat
om man skal blande hærder i inden man bruger det, men dét skal man vel!?

Hvis det fulgte med, så ja - det er helt sikkert for sent at bruge det bag efter

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 27-05-17 08:56

Er det en metallic lak ?

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 29-05-17 19:35

Tror ik det er metallic

Har lige prøvet med spraydåser fra Biltema; dur ikke

Derfor forespørgslen på Lesonal

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 29-05-17 19:46

Ligemeget om det hedder Lesonal eller noget andet,du kan ikke lakere en motorhjelm med en spraydåse så det ser ordentlig ud.Har du prøvet at male før,og har du pistol og kompresser? Står der ikke på dåsen,hvad det er for en type lak ?

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 29-05-17 21:27

Årh, min kammerat har lakeret en hel skærm med spraydåse(r) så det lignede original lak

Ja, jeg har prøvet at male før - både med dåser og med min pistol og kompressor, og det blev perfekt (med Lesonal)

Det største emne var en for-kofanger til en Kadett GSi

Jeg ved ikke hvad der står på dåserne - de ligger i vores sommerhus

http://www.biltema.dk/da/Bilpleje/Maling-og-lak/Reparationslak/Reparationslak-2000023721/

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 30-05-17 08:58

Prøv lige at skrive,hvorfor du vil have den omlakeret.

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 30-05-17 12:18

Det er jo irelevant for mine spørgsmål :

"1:

Hvad koster Lesonal i dag; jeg har en fronthjelm der måske skal males

2:

Jeg har noget Lesonal autolak stående, men det er så længe siden jeg har brugt det, at jeg ikke ka huske om man skal blande hærder i inden man bruger det, men dét skal man vel!?"

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 30-05-17 19:34

Spørgsmål 1 har du fået svaret på.Spørgsmål 2.Ring til et firma der sælger det,det kan vel ikke være så svært !!!