/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Camping på Lidoèn - for de unge....
Fra : ruder4
Vist : 822 gange
100 point
Dato : 27-06-03 08:45

Hej.

Vi er nogle unge mennesker (mellem 25 og 30 år), der skal på telttur til Lidoen i Italien. Vi vil herne bo på en campingplads, hvor der er kort til vandet og hvor man også i gåafstand kan gå op i byen og spise om aftenen - i en by, hvor der er sker lidt for sådan nogle som os. Nu har jeg læst om Union Lido og det lyder til at være en fantastisk plads, men måske ikke helt noget for os. Det lyder til at være en plads der meget går på familier med børn (Siesta, ingen radio og tv og total ro klokken 23) Ikke at vi skal larme helt vildt, men vi søger en plads hvor det er ok at sidde og få en stille og rolig drink med lav musik spillende i baggrunden om aftenen og som før nævnt hvor der er kort til by og strand.

Er der nogen, der har nogle gode forslag??? God sommer.

Med venlig hilsen Ruder4.

Accepteret svar
Fra : Phylock

Modtaget 100 point
Dato : 27-06-03 14:21

der er masser af unge på union lido og der er diskotek lige når man går over vejen ...
og da jeg var der var der kun danskere på diskoteket (nogle få italienere) ... og hvis der ikke sker noget på diskuteket
som man kun skal betale for en gang og så kan du bruge billeten resten af ugen så er der altid fri stranden (bål og alcohol)
og nogle gange er der angeret busser der køre ind til andre diskuteker i området
det er en kæmpe camping plads og kan klart anbefales

det dog 2 år siden jeg har været der men tvivler på det har ændret sig

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 14:25

total ro klokken 23 <-- gælder kun på selve pladsen men ikke på fristranden eller uden for ... og hvis man skulle komme til at lame
lidt foran teltet kommer der bare en vagt. han tysser på en og går vidre, så kan man starte igen.

Kommentar
Fra : solskind

Dato : 04-07-03 22:10

Hej ruder4
Tag ikke til gardasøen, men en sø ikke så langt derfra. Søen hedder Luganosøen. Den ligger halvt i Italien halvt i Schweits. Halvt så dyr, som ved gardasøen, dobbelt så smukt. Jeg kan anbefale en Campingplads ved navn Camping Darna.
VH solskind

Godkendelse af svar
Fra : ruder4

Dato : 21-07-03 08:30

Tak for svaret Phylock.