/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Denne side kan ikke vises
Fra : jesper.s
Vist : 249 gange
100 point
Dato : 12-05-17 16:52

Hej.

Jeg får meget tit meddelelsen : Denne side kan ikke vises. Når jeg er på nettet.

Jeg har geninstalleret Windows 10, uden held.

Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 12-05-17 17:57

Jeg er ret overbevist om, at det er din browser, der driller. Hvilken browser bruger du og har du prøvet at slette alle browserdata (historik).
Du kan evt. downloade CCleaner og rense ud i catches og cookies.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-05-17 06:27

Tjek din internetforbindelse. Bruger du trådløs eller kablet forbindelse? Det lyder som om du bliver 'sparket' af. Det kan der være flere grunde til. F.eks.:

Trådløs: Du er for langt fra dit accespoint (..eller som herunder..)

Kablet: Stikket sidder ikke ordentligt i.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-05-17 06:48

Ps. Har du mobilt netværk evt. med dongle eller via telefonen som hotspot? Så kunne det være at der ikke er ordentlig dækning (signalstyrke) der hvor du opholder dig?

Nogen gange når det sker for mig, så kommer man på alligevel ...blot man væbner sig med tålmodighed og lader meddelelsen stå et øjeblik (30 sekunder) istedet for straks at 'klikke' videre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 13-05-17 06:55

Jeg har trådløst netværk.
Min anden computer kører fint, som jeg bruger til at høre DR radio, da jeg bor i Alanya Tyrkiet.
Mit fjernsyn med IPTV, er der heller ingen problemer med.
Afstanden er ca. 3 m. uden der er noget der spærrer.

Nu har jeg kørt ccleaner, og tror det har hjulpet. Her til morgen har jeg ikke haft fejl endnu.

Jeg lader spørgsmålet stå åbent i dag, så jeg kan se, om det kommer igen, og måske for brug for mere hjælp.

Tak for hjælpen indtil nu.

God weekend.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 13-05-17 08:28

Jeg elsker Firefox, men den er ikke så stabil, som "de store" browsere. Den fejl, du beskriver, får jeg en gang imellem, og når den først har været der en gang, er der noget, der "hænger". Derfor bruger jeg CCleaner til at fjerne det, da jeg ikke præcis kan pinpointe, hvor det er galt.
Af samme grund kan jeg ikke forebygge, at det sker igen, men CCleaner en gang imellem gør ingen skade??

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 13-05-17 11:33

Jeg lukker siden ned og efter få sekunder lukker jeg op igen, ofte virker det .

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-05-17 21:23

Citat
Denne side kan ikke vises. Når jeg er på nettet.

Det kan aldrig være din PC´s skyld - bare prøv kandu - siden vises som vinden blæser eller også kører den på solkraft som slet ikke virker - på en solskins dag.

Du kunne jo prøve:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/