/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Underholdning
Fra : molokyle
Vist : 390 gange
99 point
Dato : 27-06-03 01:39

Hvordan slår man en nat ihjel ? Kæresten er skredet. Der er ikke no'en der vil ha' hjælp, hverken i JavaScript, HTLM, Kartofler eller no'et. Har aldrig prøvet Chat. Du'er det til no'et ? Hvor ?

Et spørgsmål i det blå !

HJÆLP MIG NU !!!

AAA = Absolut Alkoholisk Akedemiker. (Hjem- og arbejdsløs Datamatiker og Problembarn)

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 01:48

en god måde at slå natten ihjel på hmmmmm

det går meget godt for mig ... men du må ikke spørge mig om hvad jeg laver have no idea pludselig
begynder fuglende at synge og ikke fået lavet noget af alt det jeg ville.

jeg tænker lige over det ... finder på noget ...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 01:55

Nu har jeg forøget med hele 6 point, giver det inspiration ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 01:56

...Og mere seks.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 01:57

Seks er ALTID godt

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 02:02

prøv ofir chat under grønlansk det kan være der er nogle der der har en idé

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 02:07

Uanga Anaajapunga ='nu ska' jeg hjem til mig selv'
Pilluarit = tillykke
Takus = vi ses
Kalallit Nunaat = Grønland

Joe.. Jeg kan skam grønlandsk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 02:09

Endnu bedre :

Affinnillit Pussiallu = Seks i en pose (Øl altså) !!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-06-03 02:09

Kæresten er skredet ... så`n rigtig skredet - eller bare "skredet" og kommer tilbage ...

for hvis hun er skredet så`n rigtig skredet - er det da synd for dig .....

Nøøøh jeg har ingen ideer, lige nu roder jeg med thumbs, og ikke noget HTML - så selv om jeg er sikker på du kunne hjælpe mig med mine hjemmesider - er jeg ikke "på den" i øjeblikket......

Håber da der sker noget spændende - hvad med at gå i seng ??

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 02:14

No can do.

Hun har været hjemme tre dage i denne måned. Så lidt skredet er hun ; grønlænderen.

Ka' ik' hjælpe med dine thumbs, sorry

Havde det bare været et onClick problem.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-06-03 02:23

Nej ved godt du ikke kan hjælpe - det gør heller ikke noget - for jeg har fundet ud af det

så No problemo....

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 02:25

Øger lige med seks... igen !

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 02:27

her er noget du kan lave ... du kan tage et hurtigt kig her og sigde hvad du syntes
http://www15.brinkster.com/phylock/test/test1.jpg

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 02:28

uden http://

www15.brinkster.com/phylock/test/test1.jpg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 02:32

Et forslag:

Bedøm min nørdede hjemmeside : http://home20.inet.tele.dk/friheden

Husk at læse i notesblokken og se om du/I ka' lade mig inspirere.

Ærlige svar honoreres med point's, så har jeg noget at lave resten af natten

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-06-03 02:33

troede ikke du gav point - men at du kun modtager point

men sikke gavmild du er ..... 57 point.

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 02:35

Phylock -> Mystisk billede, men næppe nok til hele natten.

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 02:35

har kigget den gennem sjov idé men den mangler lige den menu bjælke i bunden
og lydende bør nok laves på en anden måde (hos mig) kommer de frem som media player objekter midt på skærmen det ødelægger illusionen
og jeg mangler at kunne spille 7-kabale

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 02:36

Karina -> Ok. her lidt mere seks.

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 02:39

bør heller ikke tage hele natten skal på arbejde i morgen
vil bare lige være færdig nå man først er i gang skal man ikke stoppe så mister man inspirationen og man må op give projektet
eller så det fordi jeg ikke kan sove endnu .... tager lige et par timer endnu ... bare så fox kids begynder at sende igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 02:41

Phylock -> hvilken browser bruger du ? Her er kildekoden til lyden;

<OBJECT ID="myMediaPlayer" classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" width="0" height="0">
<PARAM NAME="AudioStream" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AutoSize" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AutoStart" VALUE="1">
<PARAM NAME="AnimationAtStart" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AllowScan" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AllowChangeDisplaySize" VALUE="-1">
<PARAM NAME="AutoRewind" VALUE="1">
<PARAM NAME="Balance" VALUE="0">
<PARAM NAME="BaseURL" VALUE="">
<PARAM NAME="BufferingTime" VALUE="5">
<PARAM NAME="CaptioningID" VALUE="">
<PARAM NAME="ClickToPlay" VALUE="-1">
<PARAM NAME="CursorType" VALUE="-1">
<PARAM NAME="CurrentPosition" VALUE="-1">
<PARAM NAME="CurrentMarker" VALUE="-1">
<PARAM NAME="DefaultFrame" VALUE="">
<PARAM NAME="DisplayBackColor" VALUE="0">
<PARAM NAME="DisplayForeColor" VALUE="0">
<PARAM NAME="DisplayMode" VALUE="0">
<PARAM NAME="DisplaySize" VALUE="0">
<PARAM NAME="Enabled" VALUE="-1">
<PARAM NAME="EnableContextMenu" VALUE="-1">
<PARAM NAME="EnablePositionControls" VALUE="-1">
<PARAM NAME="EnableFullScreenControls" VALUE="-1">
<PARAM NAME="EnableTracker" VALUE="-1">
<PARAM NAME="Filename" VALUE="./sound/tms.wav">
<PARAM NAME="InvokeURLs" VALUE="-1">
<PARAM NAME="Language" VALUE="-1">
<PARAM NAME="Mute" VALUE="0">
<PARAM NAME="PlayCount" VALUE="1">
<PARAM NAME="PreviewMode" VALUE="0">
<PARAM NAME="Rate" VALUE="1">
<PARAM NAME="SAMILang" VALUE="">
<PARAM NAME="SAMIStyle" VALUE="">
<PARAM NAME="SAMIFileName" VALUE="">
<PARAM NAME="SelectionStart" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SelectionEnd" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendOpenStateChangeEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendWarningEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendErrorEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendKeyboardEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendMouseClickEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendMouseMoveEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="SendPlayStateChangeEvents" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowCaptioning" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowControls" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowAudioControls" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowDisplay" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowGotoBar" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowPositionControls" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowStatusBar" VALUE="-1">
<PARAM NAME="ShowTracker" VALUE="-1">
<PARAM NAME="TransparentAtStart" VALUE="0">
<PARAM NAME="VideoBorderWidth" VALUE="0">
<PARAM NAME="VideoBorderColor" VALUE="0">
<PARAM NAME="VideoBorder3D" VALUE="0">
<PARAM NAME="Volume" VALUE="100">
<PARAM NAME="WindowlessVideo" VALUE="0">
</OBJECT>

...og mediaplayer burde være skjult, men er der problemer; ønskes en løsning.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-06-03 02:43

Molokyle - ja det kan man jo aldrig få nok af ......

ang. din hjemmeside - køn er den ikke - men respekt for "kode-hoveder" det har jeg .... ( husk du bad om sandheden ) jeg kan ikke lide farverne - men what the hell - når det er sagt hæfter jeg mig ved dine standarder

så fyr du bare seks mere på

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-06-03 02:44

Lagde mærke til din hjemmesides navn ender på Friheden - er det Friheden i Hvidovre eller bare et tilfælde

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 02:44

Jeg bruger
ie version "6.0.2600.000.xpcint_qfe.021108-2107"
engelsk for at være helt korrekt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 02:46

Phylock -> Menubjælke ? Den er da her : http://home20.inet.tele.dk/friheden/test_dk.html?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 02:47

friheden det er det der grå beton bygerri hvor der i en af klodserne er en skøjtehal ik'

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-06-03 02:48

--->Phylock - ja det er lige nøjagtig der

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-06-03 02:51

Molokyle - jeg tænkte på hvis du mangler "kode-hoveder" og andre at hjælpe har du så prøvet http://www.solutions2all.dk/ der er der masser af mennesker der har brug for hjælp.

Måske det var noget til de lange nætter, som i nat åbenbart er

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 02:53

det minder da ikke serlig meget om frihed ... hvor har det fået sit navn fra ???
-----

ang lyd ville det ikke være smartere bare at lave en lille flash der afspillede lyden så ville den heller ikke fylde så meget

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 02:53

Den fik lige seks mer -> fnollerpige

Og ... Ja, Friheden er friheden St. Hvidovre. Ikke gråt, tæt lav, som det hedder, st+1.st. gul fuldmuret sten m/altan.
Det er kærestens, jeg er hjemløs. Også hendes puter, men det ka' hun ik' finde ud af og det interesserer heller ikke damen, bare jeg bataler.

Ih.. hvor tiden går. Jeg tror lige jeg gi'r den seks mere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-06-03 02:55

Okaj - jeg har selv boet i Friheden - det var såmænd bare derfor jeg spurgte ....

jammen det vil da bare ingen ende tage - inden vi får set os om er du oppe på vanvittige 100 point

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 03:00

Det er hyggeligt nok tiden er gået : Phylock du får point, hvis du kommer med en go' flash-løsning. Men jeg si'er dig den ska' være go'. Flash; loader også kanon langsomt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 03:02

Og lige seks for at du/I ska' lægge jer i selen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 03:03

hmmm jeg har lavet den her til en anden men man kan jo bare fjerne billedet og og lave den gennemsigtig eller måske lade den være lyd i menubjælken (så man kan mute)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 03:04

fnollerpige -> Så kender du også de gule over for stationen ned mod stranden og havnen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 03:05

Phylock -> SORT ???

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 03:09

snak eller bagrunden ??
det jeg mener er at nogle har en lille højtaler i menubjælken ved siden af uret ... dette kunne være flash så man kunne skrue op ned og mute ....
kender du flash??

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 03:10

nu ved jeg hvad du mente her er linket:
www15.brinkster.com/phylock/test/music_test.html UPS

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-06-03 03:11

molokyle---> jo dem kender jeg godt - er det der du bor da ?

er det dem hvor der er butikker i ....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 03:13

Phylock -> Næh du... no flash can do. Men det undrer mig stadig, du kan se din mediaplayer; Hva version? 6'eren skjules fint.

Og fylder mindre ? Hva' fabler du om? min wav fil fylder : 677Kb.

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 03:16

mmm flash pakker som mp3 den der er i linket over fylder 720 kb som wav og 63 kb som flash ...
flash velle nok være et godt sted at gå til hvis du vil vidre med hjemme siden ....

jeg bruger
ie version "6.0.2600.000.xpcint_qfe.021108-2107"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 03:17

Phylock -> <EMBED> er deprecated i HTML 4.01 derfor <OBJECT>

Kan du vise det fylder mindre i flash ? Men godt initiv

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Phylock

Modtaget 99 point
Dato : 27-06-03 03:24

det vil jeg kalde grund nok til at vælge flash:

720 kb wav > 63 kb flash

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 03:29

Omvendt ; tager jeg MP3 og konvereterer til Wav... ups det fylder, men det er sgu ikke lydfilen der er problemet, det er loadtiden. Flash gør ikke lyden 'mindre'. Selvfølgelig sparer jeg plads ved at konvertere til MP3, der er bare lige det, at det understøtter mit MIRROR site ikke! (MP3 og Mpeg forbudt) Derfor Wav.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 03:32

den compresser det som mp3 og pakker det i flash filen som heder swf ... og det burde ikke være ulovligt ... ud over det kan man også lave en del mere grafik i flash prøv at kigge på www.cwd.dk under flash eller intro mulighederne er uendelige ....

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 03:35

Go'nat og tak for underholdningsværdien. Ses på Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 27-06-03 03:39

ses du

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 03:47

fnollerpige-> Ja, det er DianaLund. Bavnevej.
Phylock -> Ja, jeg kender flash, Ex'en har en på : http://www.signevad.dk ;-D

Tak for en lang nat til jer alle.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-03 11:41

Jeg er så glad for alle de mails der er kommet (forhøjet pointtal)
Eyvind.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-03 16:11

molokyle - der var en gang en som spugte om visning i hel skærm. Nu kan jeg at det kan lade sig gøre (signevad) - øh hvordan gør man det.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-03 21:04

Gid jeg vidste, jeg er EX, Signe er lærer i fotografi på noget, der vist nok hedder Medie Skolen. Don't mention me !!!!