/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hi suite program til.huawei
Fra : preb1944
Vist : 334 gange
200 point
Dato : 10-05-17 16:06

Hej.Jeg skal flytte noget fra intern lager til sd Card.Vil godt prøve med Hi suite(se om bedre end andre programmer).Jeg kan indstillere programmet og se hvad der er i mapper,Kontakter,billeder og andet.Kan ikke finde nogen manual for Hi suite eller på You Tube-og jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg kommer videre intern lager og sd Card.Så åber på at kunne få hjælp her.
Hilsen Preben

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-05-17 17:01
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-05-17 07:09
Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 13-05-17 18:44

Tak for de to svar.Desværre hjalp de ikke.Kunne ingen steder se hvordan jeg overføre fra intern lager til sd Card.jeg har jo selv tidligere. installeret programmet.Så jeg vil bruge files to sd Card ,som jeg kan få til at fungerer.dette var for at se om hi suite -huawei eget app. var bedre.
Så jeg går nu udfra at files toSD Card er bedst for mig.
Hilsen Preben