/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
yearhouse
Fra : Klaudi
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 10-05-17 15:38

Hvornår er det århus har fødselsdag?

Det er i dag!

Så tillykke med fødselsdage yearhouse

- Mener De virkelig, at jeg skal opgive vin, kvinder og sang, doktor?
- Ja! Men tag det nu ikke så tungt, Olsen! Når først De er holdt op med vin, og kvinder, så mister De helt automatisk lysten til at synge!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-05-17 18:29

Så skal han nok ud og fotograferes, hvis det bliver tordenvejr.

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 50 point
Dato : 10-05-17 21:13

tak skal i have.

En campingvogn....kaldes den ikke for en Kørelejlighed?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-05-17 21:27

Jeg vil så gerne have en campingvogn - men konen siger, det må vente til vi har fået bil.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-05-17 16:41

Kvinden til lægen:
- Doktor, jeg har et problem. Hver gang, min mand når klimaks, brøler han.

- Det er jo ganske naturligt.

- Jo, men det vækker mig...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-05-17 16:52

Jeg fortalte den til min kone............der skal mere end et brøl til at vække mig siger hun så.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-05-17 20:22

To sygeplejersker sidder og snakker om rygter i en kaffepause.
- Du ved nok at Anne har testamenteret sin krop til lægevidenskaben, siger den ene.
- Ja, ja, svarer den anden. Og hvad så ?
- Jo, overlægen er allerede startet; tre gange om ugen...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-05-17 15:59

En kvinde var hos tandlægen..
- "Åh, jeg er så bange for det her. Det kommer garanteret til at gøre ondt. Faktisk ville jeg hellere have et barn end at blive boret i tænderne."

- "Lille frue... De finder bare ud af hvad de helst vil, så indstiller jeg stolen i den rigtige position."

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-05-17 19:50

flere vitser, tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-05-17 21:19

Et gammelt ægtepar, Maren og Marius, som bor på landet går sig en aftentur en dejlig sommeraften.

Så dejlig, at "DET" pludselig kommer over Maren.

"Kæreste Marius, skulle vi dog ikke, denne dejlige aften, komme hinanden rigtig nær, som dengang vi var unge og nyforelskede?"

"Årh, jo da" siger Marius og de klæder sig af og lægger sig sammen i det høje græs ved folden på deres fædrene jord.

Efter et kvarters tid rejser Maren sig, retter på tøjet og siger forpustet: "Uha Marius, sikke du dog kan endnu! Det var jo ganske som i gamle dage".

"Jah, det var da dejligt, men jeg må nu tilstå, at jeg hele tiden lå med et ben på det elektriske hegn"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-05-17 11:57

En recept der vil noget...

Manden og konen kommer op til lægen - manden siger:
- Min kone er helt ved siden af sig selv. Hun skælder og smælder og tæsker mig med fluesmækkeren. Hvad skal jeg gøre?

Lægen kigger lidt på dem - så lægger han konen op på briksen, trækker hendes bukser ned og giver hende en omgang med doktorjernet, så briksen ryster. Så tørrer han sveden af panden og siger til manden:
- Sådan en tur skal din kone have mindst en gang om ugen!
- Ja, det er meget godt doktor, siger manden - men behøver jeg at komme med hver gang hun skal herop?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-05-17 13:06

To små drenge står og ser på et par der netop er trådt ud af kirken. Den ene siger til den anden, "Vil du se hvordan man gør et nygift par vildt bange?"

"Ja da ...!?"

Den først dreng løber over til det nygifte par "Far! Hej far ...!"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-05-17 18:03

To gamle mænd snakker sexliv
- "Jeg kan stadig klare konen to gange!"

- "Hvilken er så bedst?"

- "Den om vinteren, så sveder vi ikke så meget bagefter!"

Godkendelse af svar
Fra : Klaudi

Dato : 16-05-17 18:05

Tak for svaret yearhouse.

En fe sagde til et gift par:
- "Fordi I har vært gift 35 år, skal I få et ønske hver"

Konen sagde:
- Jeg vil gerne rejse verden rundt med min kære mand.

Feen svang sin tryllestav, og vips så dukkede der 2 billetter op.

Så var det mandens tur. Han tænkte sig lidt om og sagde:
- Sådan en chance får man kun en gang, sååe... Beklager elskede, men mit ønske er en kone som er 30 år yngre end mig.

Feen svang sin tryllestav, og vips, så var han 90 år!

Mænd er muligvis nogle være grise, men husk at feer er... Kvinder!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-05-17 21:09

Vi var på en ferietur til en græsk ø Kefalonia.
På sådan en bustur kom vi ud til en bugt hvor der var en speciel ø, hvor guiden snakkede om, at hvis man svømmede rundt om den, blev man 10 år yngre.
Nå men jeg gik hen i baren mens konen badede. Hun viste sig nu 10 år yngre efter at have svømmet rundt en gang....................hmm det måtte jeg også prøve.
Det viste sig bare, at det ikke er lige meget, hvad vej man svømmer rundt.

Ps. Om 20 år får min kone også pension.