/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
nero coverdesign
Fra : kivi
Vist : 178 gange
100 point
Dato : 06-05-17 10:41

jeg prøver at installere nero coverdesign free og det går tilsynladende goidt men når jeg så vil finde den i programmer er den der ikke men går jeg så ind på apps og fuktioner der ligger den men der står er ikke tilgængelig så er der en som har forklaring på det
ps er der en som har navnet på en billig coverdesign

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 110 point
Dato : 06-05-17 11:26

Det er jo åbenbart blot en prøveversion, jeg prøvede at downloade den her:

http://download.cnet.com/Nero-CoverDesigner/3000-2141_4-76086553.html

Instalerer fint...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-05-17 22:47

Prøv Avery Design:
http://www.avery.dk/avery/da_dk/Skabeloner-%26-Software/Software/Avery-Design-og-Print-Software-Download.htm

Citat
står er ikke tilgængelig så er der en som har forklaring på det

Lad din pc være og ryd MINDRE op, det er GARANTERET ikke programmerne du forsøger at installerer men mere dig der roder for meget med din pc.

OG I DEN forbindelse - du er vel logget ind som ADMINISTRATOR - og ikke som GÆST, når man ser alle de fejl og mangler du har/ får...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-05-17 22:49
Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 23-06-17 09:14

Tak for svaret poten.