/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
kan kabel ikke bruges fra 3510 til 3510i
Fra : niss45
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 27-06-03 00:50

Hvem kan hjælpe, jeg har netop byttet min Nokia 3510 ud med 3510i og unlocket den uden problemer.
Problemet er at jeg ikke kan få forbindelse i programmerne logomanager eller oxygen mannager, samt div. andre prog. som jeg har prøvet, det fungerede fint på 3510éren hvor jeg kunne oploade logo, billeder og sende sms.
Kablet er købt hos mobilkabler som skriver den passer til begge modeller.
Håber der er nogle kloge hoveder herinde som kan løse det for mig...

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-06-03 00:56

Hej Niss45

Hvordan har du monteret kablet ? Er det den type der skal "stikkes" under batteriet ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 27-06-03 00:58

Hej srhansen
Ja det er et M/F bus kabel sum skal under batteriet, på samme måde som på 3510
på den virkede alt perfekt..

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 60 point
Dato : 27-06-03 01:06

Er du sikker på at den er isat korrekt ? Jeg har et kabel magen til og skulle næsten bruge vold for at få det trykket ordentligt ned.

Logomanageren dutter ikke med 3510i der skal benyttes storebroren MobiMB eller en nyere version af oxygen.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 27-06-03 01:11

Ja jeg har forsøgt at tjekke om den er sat rigtigt i og i starten skriver den tilsluttet, men så snart jeg førsøger at lave noget eller sende en sms skriver den fejl med forbindelsen, jeg bruger oxygen ver. 1.2 dog er den uden licens..men den samme program kan bruges på 3510 uden problemer.
MVH
NISS45

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 27-06-03 01:13

iøvrigt ville jeg godt finde mobiMB som kan hentes og afprøves inden køb , men kan ikke finde den på div. sider undtaget deres egen side.

MVH
NISS45

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-06-03 01:26

Tjae du kan jo prøve med en nyere oxygen.

Den kan downloades på min favoritside, som desværre er nede i øjeblikket, men prøv senere her:http://kalo.host.sk/

mvh srhansen

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 27-06-03 06:44

Jeg skal også bruge lidt "vold" for at få mit i....
Er der foresten nogen af jer som ved hvad man skal bruge for at man kan overføre farvebilleder??
Og er der nogen som har en crack eller ved hvor jeg kan finde en??

Meistrup

PS. Det første spørgsmål jeg har stilt er mest til srhansen som jeg tror har godt styr på det...

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 27-06-03 06:44

Skal lige siges at cracken skal være til MobiMB..

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 27-06-03 06:57

Og hvor kan man overhovedet DL'e MobiMB

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-06-03 11:32

Niss45, prøv MobiMB, hvis det stadig ikke virker. Den koster kun 22€ = 120 kr, ellers er der vist en demo på nettet.

meistrup, jeg har også kommenteret dit spørgsmål

mvh srhansen

Kommentar
Fra : killersmurf

Dato : 27-06-03 14:25

Hej og HJÆLP!

Jeg har en Nokia 3510i og efter at have haft et datakabel på den kan jeg ikke komme ind i de menuer hvor man stiller tonerne, altså "profiler og tone" den resetter når jeg vælger menuerne, hvad gør jeg, PLEASEEEEE!

Mvh.

Den uheldige.

Kommentar
Fra : bassil

Dato : 30-06-03 14:06

Niss45, Prøv at geninstaller comporten, jeg havde det samme problem og det hjælp,
jeg har det samme kabel.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 30-06-03 14:54

Til killersmurf........... måske du skulle prøve at benytte dig af , gendan fabriksinstillingerne, hvis altså du kan komme ind i den menu..
MVH
NISS45

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 30-06-03 14:57

hej bassil, comporten virker. da jeg kan bruge det samme kabel på min gamle 3510, men på 3510i viser oxygen mannager kun family 1,2,3, osv. og i logomanager skriver den tilsluttet men når jeg så laver et eller andet afbryder den nogle gange lukker programmet ned.. ... så com porten virker..

Godkendelse af svar
Fra : niss45

Dato : 08-10-03 22:50

Tak for svaret srhansen.

Kommentar
Fra : killersmurf

Dato : 09-10-03 08:39

Hej niss45

Jeg har fået problemet løst, det med fabriksinstilling duttede ikke, mit brug af kabel samt oxygen 1.2 havde smadret softwaren i min 3510i så der skulle ny software i men min garanti åd det men nu tør jeg ikke bruge datakabel mere, for det er jo ikke sikkert at garantien æder den fejl en gang mere :-/

Mvh.
Palle