/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Fjerne Ark 1 fra udskrift
Fra : o.v.n.
Vist : 303 gange
200 point
Dato : 02-05-17 12:39

Det er Libre Office jeg har men jeg gætter på at indstillinger ligner lidt Microsofts program.
Jeg har oprettet en faktura i et regneark og det ser fint ud på skærmen, men når jeg printer så står der øverst Ark 1 nederst står der Side 1
Spørgsmålet er hvordan får jeg fjernet Ark 1 fra udskrifter?
Jeg kan ikke finde indstillingen
Jeg har fundet en gratis faktura skabelon på nettet og kigget på den da jeg kodede min egen faktura, hvis jeg bruger og printer den gratis faktura står der ikke Ark 1 på papiret

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 210 point
Dato : 02-05-17 12:41

Indstilling af Sidehoved & -fod er det, du skal lede efter

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-17 14:42

Libre calc og som Bille 1948 siger.........

Op i menuen > indsæt > sidehoved og sidefod > ruld til ingen.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-05-17 16:12

Den der skriver "d" i rul, han skal have sin numse fuld!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-17 16:58

Har jeg virkelig gjordt det.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-17 01:02

Tak for svaret Bille1948. Som Bille og Eyvind forklarer er det løsningen