/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
webspeed???
Fra : Rasmusjul
Vist : 259 gange
50 point
Dato : 26-06-03 21:14

Hvis man har en selector, er der så garanteret mulighed for webspeed? Hvis man f.eks køber et modem og tegner abonnement, melder man så sit modem til eller melder man lejligheden til? Det er fordi i den lejlighed hvor jeg bor er der lidt fusk. Man har trukket kablet fra en anden bygning,til min lejlighed, da der ikke er lagt antenne-kabel ind fra starten. Derfor ville jeg gerne vide hvad man melder til. Lejlighed eller modem?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-06-03 22:57

man tilmelder til lejligheden hvor signalet skal ind og ud......
Der er ikke garanteret mulighed for webspeed.....det kommer an på hvem der har retur-strømmen

Men jeg af egen erfaring at man på lokalnetværket i esbjerg (som er en tro kopi af webspeed, og også administreres af TDC) kan flytte et modem som er registreret ind i en anden lejlighed uden problemer

Kommentar
Fra : Rasmusjul

Dato : 26-06-03 23:40

Det vil sige at jeg kan bruge et modem fra en anden der har abonnement ved Ese-net???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-06-03 14:01

Jeps hvis du bor i esbjerg......hvis bare netkortet er registreret med den originalle brugernavn og adgangskode
Jeg har lige lånt min fars i 14 dage mens han var på ferie.....nu sidder jeg igen med et 56k indtil midt i næste måned

Kommentar
Fra : BS

Dato : 24-08-03 00:57

hvis du køre med kabeltv fra teledanmark så kan du for selector køre også under teledanmark så kan du få webspeed som køre via modem ....

M.V.H Brian

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-08-03 01:01

ikke helt rigtig brian.....jeg har haft selector, men kan ikke få webspeed fordi tdc ikke ejer retur-strømmen

Kommentar
Fra : nirvanaa

Dato : 30-09-03 09:16

Hejsa
Jeg har ladet mig fortælle Vedr. Webspeed (oncable) at `hastigheden kan forøges ved letter`ombygning af stikket der sættes i antennestikket (hvist nok med de første Motorola SURF board Cable Modem)
Ka det virkelig være rigtigt ?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 30-09-03 19:45

nirvanaa.... nej