/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
WaterBoy soundtrack
Fra : 1HolM1
Vist : 342 gange
120 point
Dato : 26-06-03 16:35

Har ledt i en uendelig tid efter en sang fra filmen "WaterBoy" med Adam Sandler i hovedrollen...
Men har ikke kunne finde den på Kazaa...

Sangen spilles på det tidspunkt hvor Adam Sandler for sit gennembrud på banen og hvor man ser han tackler en masse amerikanske fodboldspillere...
Genren på sangen må være en form for Techno/Rock... Sangen kunne godt sammenlignes lidt med det FatBoySlim og Basement Jaxx laver af numre...

Tak på forhånd :D

Kommentar
Fra : hugobot

Dato : 26-06-03 17:30

du har vel søgt på nettet men du kunne prøve at søge efter
downloads programmer og downloade en anden en end kazaa......

jeg tror det dur

Mvh. hgb

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 26-06-03 20:07

Gå ind på Cdon.com der kan du søge på soundtracks... det kan være den er der....

Kommentar
Fra : lenahy

Dato : 29-06-03 19:06

Davzz Jeg har filmen!!!

Kommentar
Fra : lenahy

Dato : 29-06-03 19:06

Davzz Jeg har filmen!!!

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 01-07-03 14:08

Lenahy > okay, men det er nu ik filmen jeg ska bruge - den har jeg set 100 gange før... det er den sang der... :D

Men det ku være lækkert hvis du ku/eller ved hva den sang hedder?

Accepteret svar
Fra : qupp

Modtaget 120 point
Dato : 02-07-03 12:01

Jeg har ikke set filmen, men du kan finde en soundtrack-liste her: http://us.imdb.com/Soundtracks?0120484

Godkendelse af svar
Fra : 1HolM1

Dato : 04-07-03 10:57

Mange tak for linket qupp. > Hjalp mig lige til at finde sangen :D

Og til andres interesse ka jeg fortælle sangen som jeg ledte efter hedder:

The Chemical Brothers - Block Rockin Beat