/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
messenger problemer..???
Fra : noname_nolife
Vist : 341 gange
50 point
Dato : 26-06-03 16:27

Efter jeg har haft beta versionen af messenger 6 på min pc kan jeg ikke se ikoner mere(smilie's)..jeg har afinstallere ALT hvad der har med messenger at gør (mapper og fil fragmenter)....og indstalleret messenger 5 igen..men lige lidt hjælper det...HJÆLP...HJÆLP...HJÆLP...HJÆLP...HJÆLP...HJÆLP...HJÆLP...HJÆLP...underligt nok hvis jeg chatter i et af deres chatrum ser jeg ikonerne....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-06-03 18:41

Du kan fjerne messenger fuldstændig på denne måde
1) Gå ind i kataloget
C:\windows\inf (skjult mappe)
2) Åben filen
sysoc.inf
3) Find linien hvor der står
msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7
4) Fjern ordet hide, så linien kommer til at se sådan ud.
msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,7
Gem filen.
Du kan nu via kontrolpanelets tilføj/fjern programmer afinstallere messenger under windows componenter og bagefter indstallere den udgave af messenger du vil.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;302089
Jeg kan ikke huske hvem der kom med denne løsning, og jeg håber vedkommende
bærer over med kopieringen.
Emesen.
I chatrummet er det ikke samme sted smilys kommer fra.

Kommentar
Fra : noname_nolife

Dato : 29-06-03 16:39

Hmm..... ja det virker måske for nogen..MEN ikke for mig.....alle versioner mangler ikoner..og det forståe jeg sq ikk...(undskyld mit franske)...har prøvet en masse forskellige ting..feks søge efter filerne eller slette den manuelt.....!!! men intet ser ud til at virke..??..PLZ...hjælp...

Kommentar
Fra : tHe_NeArD

Dato : 03-08-03 12:58

prøv og hent den nyeste version....det er ikke sikkert at det virker...jeg har alsrig selv haft noget lignende problem...en anden ting du kan gøre er at gå ind i options, derefter tools....hvis du så går ind under fanebledet messages er en af de første nået med emoets...sørg for at der er et flueben ved den...så skulle det gerne virke...

Kommentar
Fra : tHe_NeArD

Dato : 03-08-03 12:59

prøv og hent den nyeste version....det er ikke sikkert at det virker...jeg har alsrig selv haft noget lignende problem...en anden ting du kan gøre er at gå ind i options, derefter tools....hvis du så går ind under fanebledet messages er en af de første nået med emoets...sørg for at der er et flueben ved den...så skulle det gerne virke...