/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Tysk internet abb.
Fra : DJfrakja
Vist : 583 gange
175 point
Dato : 26-06-03 14:40

Er det muligt at oprette et tysk evt. gratis internet abb. Sådan et alla' TDC med et brugernavn, adgangskode samt et opkoblingsnummer.
Jeg har en sælger i Tyskland, som skal kunne koble op via sin mobiltelefon...nogle ideer?

Kommentar
Fra : ElSmoelfo

Dato : 26-06-03 19:10

Tror ikke det er muligt at finde et gratis abb. men det andet sq da nok være muligt!!
Tror det er det der hedder AOL der er det største der nede, så de burde kunne klare et eller andet!!

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 175 point
Dato : 26-06-03 22:40

AOL (America On Line), er de størst i tyskland ? Tjae man lærer noget hele tiden

Anyway, jeg har fundet ud af at Deutsche Telecom har det produkt du søger. Prøv at kigge her:

http://www.t-punkt.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/PK/de_DE/-/EUR/PK_BrowseCatalog-Start;sid=VR_cgywmVMdH0xLdDbrWiTotZwYGZSm-fCEYjfmT?CatalogCategoryID=iQoKChTY5%2e4AAAD0uF5OM8Xf

1,59 Cent/Min er prisen. Håber mit link virker

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 19-10-03 16:28

hej DJfrakja

Var der noget du kunne bruge eller vil du have yderligere hjælp ?

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : DJfrakja

Dato : 20-10-03 00:15

Tak for svaret srhansen.