/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor mange ser mine blogindlæg?
Fra : nyfigen
Vist : 289 gange
200 point
Dato : 20-01-17 08:26

Jeg har en blog på google (www.google.dk/blogger).
Når jeg logger ind på blogger, er der en linje for hvert indlæg, jeg har skrevet til bloggen.
På hver linje er blandt andet et (meget lille) tal ud for et øjesymbol. Det tal må have noget at gøre med registrerede visninger af det pågældende indlæg.

Når jeg ser på min blog ved at gå til adressen:
https:// ... .blogspot.com

kommer jeg altid til det nyeste indlæg. Jeg kan så scrolle ned og se alle de øvrige indlæg med de nyeste øverst.

Jeg har på fornemmelsen, at personer, der for eksempel via søgning på google kommer ind på et indlæg, og bliver registreret (til "øjet")? også i nogle tilfælde scroller og ser andre af mine indlæg.
Kan der være noget om det?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-01-17 10:14

Ser dem aldrig.
Sorry, Svend.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-01-17 13:54

Har du en adresse der dur.
Jeg kunne godt tænke mig at læse dem.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-01-17 19:24
Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-01-17 19:55

Hmmm...... det var nyfigens blog jeg ville se - ikke oprette min egen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-17 10:29

Jeg hoppede også af - kunne heller ikke se nogen blog.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-01-17 16:14

Der er da både en status liste og en trafikliste samt meget andet i blogspots opsætning. Når du har logget ind, kan du sågar se, hvem der har kigget på dine sider, hvorfra de er linket osv
Ingelein

Accepteret svar
Fra : ingelein

Modtaget 200 point
Dato : 21-01-17 16:17

Og man kan også selv sætte en tæller på.
Jeg har 3 blogge på blogspot.dk
Www.strikinge.blogspot.dk.
Herfra er der linls til mine andre blogge. Derudover har jeg en testblog, hvor jeg afprøver ting.
Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-17 16:22

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-01-17 16:23

Eniiig!

Godkendelse af svar
Fra : nyfigen

Dato : 22-01-17 17:15

Tak for svaret ingelein.
Jeg er åbenbart meget meget tungnem. Men nu ved jeg hvad jeg skal kigge efter! TAK