/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
TIL JON (moped.dk)
Fra : mikaelsol
Vist : 387 gange
10 point
Dato : 26-06-03 08:45

Hej!
Når du skriver at et powerluftfilter godt kan gøres diskret tænker du så på lyden eller at man kan se det? jeg tænker mest på lyden, er der noget man kan gøre for at det ikke støjer? og er det filteret der larmer eller får filteret motoren til at larme?
Du skrev tidligere at Powered udstødningen er bedre end Star Traffic, mener du før eller efter man har fjernet Star Traffic begrænsningerne? og udstødningen skal sidde på det der er beskrevet som en let tunet motor på din hjemmeside. Hvor kan man købe den Powered udstødning?
Nå men Jon, du må have en god dag. Det må I andre også

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 20 point
Dato : 26-06-03 09:18

Powerluftfilteret for din motor til at larme en smule mere. Jeg vil dog ikke kalde det larm, det får motoren til at have en dybere og federe lyd! og med diskret mener jeg at det ikke er lavet som mange laver det med at det stikker ud under skjoldet...

Og alle dem jeg har snakket med rundt omkring siger at Powered er bedre end Star Traffic, også hvis du fjerner begrænsningerne..

Du kan købe den på: www.speed-line.dk

og i lige måde

Godkendelse af svar
Fra : mikaelsol

Dato : 26-06-03 13:06

Mange tak for svaret Jon.