/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
LG G3 pludselig gået død - haster!
Fra : Lincoln1242
Vist : 335 gange
50 point
Dato : 10-01-17 22:06

Jeg står og skal ud og rejse om 10 timer - og så har min telefon valgt at stå af.

Jeg havde sat den til opladning, og skulle så tænde for wifi-hotspot på telefonen. Jeg tog den ud af laderen... og så begyndte skærmen bare at flimre, skiftevis gå i sort og mørk skærm (med meget svagt lys). Kun enkelte gange lykkedes det at få baggrundsskærmen frem, men ingen af funktionerne virker. Kort efter baggrundsskærmen er kommet frem, så forsvinder lyset i skærmen langsomt. Som når man tager strømmen fra gamle elapparater, hvor strømmen stadig "hænger".

Har haft pillet batteriet ud, og genstartet. Det hjælper ikke. Jeg når slet ikke til skærmen, hvor jeg skal indtaste pin-kode.

Hvad er der sket med telefonen!?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 60 point
Dato : 10-01-17 22:16

Et forsøg kunne være at tage batteriet ud - og når du genstarter så hold en af tasterne til lyd inde sammen med tænd knappen til den brummer/ starter op, hvis den virker, vil du få nogle muligheder

Godkendelse af svar
Fra : Lincoln1242

Dato : 10-01-17 22:57

Tak for svaret mig-selv.

Jeg fandt en video på youtube. Det er åbenbart et kendt problem med LG. Man skulle blot skille telefonen ad, og lægge en stump plastic (fra et gl hævekort) bag CPU'en - så spiller det igen. Men jeg gætter på at det kun er en stakket frist ;)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-01-17 02:21

Sikkert en dårlig lodning