/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Kommentar til tippet et godt tilbud på v~
Fra : srhansen
Vist : 314 gange
1 point
Dato : 26-06-03 00:35

Angående tippet http://www.kandu.dk/dk/tip/4335, som jeg iøvrigt syntes er et fint tip. Vil jeg blot orientere om at Viasat pønser på at skifte til kodningssystem til efteråret, hvorefter mange digitale recievere ikke længere kan benyttes. Tænk over det inden I farer ud og køber

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 1 point
Dato : 26-06-03 08:53

Der tales i pressen også om stærkt vigende tilslutning til Viasat pga for ringe programmer, mange genudsendelser mv. De har endvidere varslet fordobling af betalingen for dem der er tilsluttet via fællesantenneforeninger, hvilket igen har medført at nogle antenneforeninger har fravalgt Viasat.

De har også et par lig i lasten med hensyn til almindelig forretningsetik - her tænkes på at de er under anklage for "stavnsbinding" af abbonnementer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-03 09:48

Især det sidste 3773 skriver er det, der skurrer i mine ører, når talen går om viasat.
Det nærmer sig bondefangeri

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-03 10:02

Viasat direktøren var inde og prøve at forklare sig overfor en af de skrappe journalister, og det gik bestemt ikke godt. Det var iøvrigt som følge af netop sådan nogle 1kr's kampgner. Når folk så overskred en bestemt dato, var man bundet for et år af gangen.

Personligt gider jeg ikke TV3 længere, nøjes med de andre danske. Jeg gider afgjort ikke bøvle med Viasat. Har selv haft et par kontroverser tilbage i tiden, og det må jo siges, at de har noget bøvl i deres korrospondance.

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 26-06-03 11:18

Jeg gav tippet 0 stjerner fordi det er fup og svindel !

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-06-03 13:34

Kan ikke engang huske om jeg vurderede den.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-03 19:28

Det gjorde jeg; og i protest og rådvildhed efter en længere disput om pointgivning i en anden tråd: http://kandu.dk/dk/spg/17663 og http://kandu.dk/dk/spg/17658 gav jeg i mit afsind mellem 0 og 3 stjerner !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 26-06-03 22:16

Tippet fejler ikke noget syntes jeg.

Det er bare bittert at købe en reciever til 3000 kr og opad i den tro man skal se tv3 f.eks. Når recieveren ikke virker til efteråret

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-03 23:47

Enig

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-07-03 21:16

Tak for de mange gode kommentarer alle sammen.

Det er svært at vælge hvem, der skal løbe med den fede præmie, så jeg smider lige en terning

En 2'er det blev 3773 , nu ingen sure miner fra i andre vel

Godkendelse af svar
Fra : srhansen

Dato : 01-07-03 21:17

Tak for svaret 3773.