/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad betyder en mand viftende med et bre~
Fra : Bolette103
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 26-06-03 00:04

Hej!

Når, jeg har rejst et ? her på kandu.dk ser jeg ofte (næsten altid ) en icon i skikkelse af en mand, der vifter med et brev i den ene hånd!
Ka`nogen fortælle, hvad det betyder?

//Bolette103

Accepteret svar
Fra : Phylock

Modtaget 110 point
Dato : 26-06-03 00:09

hvis du køre musen over så der kommer tip frem kan du se at der står "dit spørgsmål"

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-03 00:14

Det betyder, at det er et spørgsmål, som du har stillet.

mvh ans

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 26-06-03 00:17

Hej Bolette103

Det betyder ikke noget slemt
Det er kun for at orientere spørgeren om at spørsmålet er oprettet af hende/ham, en lækker detalje syntes jeg

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Bolette103

Dato : 26-06-03 00:19

Hej Phylock og ans!
Tak for Jeres svar, men, såvidt jeg kan se, er jeg den eneste i katagorien, der har dette icon vedhæftet mit ?.
Ka´det virkelig passe?
//Bolette103

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 26-06-03 00:21

Det er jo fordi du ikke kan se manden med brevet ved vi andres oprettede spørgsmål
vi kan alle se ham, men kun ved dem vi selv har oprettet.

Stormfeldt

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 26-06-03 00:25

Nemli

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 26-06-03 00:28

stormfeldt har ret der ville jo ikke være nogen mening i at der var mand med flag ud fra alle spørgsmål
så ville det jo ikke hjælp noget nu kan du hurtigt se hvilken spørgsmål der er dine.

damn der er mange der lige prøver at få et par lette point

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : Bolette103

Dato : 26-06-03 00:31

Også lige et godaften-/ godnat og tak til dig srhansen!

Jeg tror nok jeg har fattet meningen med iconet
Idet, Phylock var den første til at give et fyldestgørende svar, giver jeg pointene til Phylock.
Men, I skal alle have TAK for indsatsen

//Bolette103

Godkendelse af svar
Fra : Bolette103

Dato : 26-06-03 00:34

Tak for svaret Phylock.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 26-06-03 00:37

God ide Bolette103

Night all

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 26-06-03 00:58

mig en fornøjelse og tak for pointne så fik jeg også nogle i dag

så der ikke langt til toppen