/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor kan man købe en ROLLER
Fra : 2100
Vist : 214 gange
50 point
Dato : 30-12-16 20:39

Nogen der ved hvor man kan købe en Roller massage maschine. Hvis man ikke ved hvad det er, kan man slå det op på goggle. Er kun interesseret ved køb i Danmark.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-16 22:01

Ok, jeg gjorde mig så den ulejlighed, at google, men som du kan se, er der flere modeller at vælge imellen, hvilken ønsker du

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=Roller+massage+maskine

Kommentar
Fra : netop

Dato : 30-12-16 23:43

Der er åbenbart nogen der keder sig bravt

Så må vi da hellere få sendt nogle helt tåbelig spørgsmål ind til Kandu...

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 31-12-16 00:21

Citat
Så må vi da hellere få sendt nogle helt tåbelig spørgsmål ind til Kandu..

Tja. Kandu er desværre et døende forum, så næsten ethvert tiltag er velkomment. Tidligere kunne jeg på nuværende tidspunkt af natten, sidde og skåle med Holniels, Arne Jakobsen og mange andre.
De dage er desværre ovre.
Undskyld 2100, at jeg misbruger din tråd til, at blive nostalgisk i. Og nej, jeg har ingen løsning på dit spørgsmål. Skål.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-12-16 00:47

Forums?kommandør..
Alle SVAR det kan Googles = slettes øjeblikkeligt.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 31-12-16 00:48

Nordsted1 Det er ikke den som du viser i dit link, du skal søge efter "Roller massage machine" for at få det rigtige billede. Det er en ruller med el motor.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-12-16 00:49

Og der skulle helt sikkert have STÅET SPØRGSMÅL...

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 31-12-16 00:49
Kommentar
Fra : poten

Dato : 31-12-16 01:06

Citat
Tja. Kandu er desværre et døende forum, så næsten ethvert tiltag er velkomment. Tidligere kunne jeg på nuværende tidspunkt af natten, sidde og skåle med Holniels, Arne Jakobsen og mange andre.
De dage er desværre ovre.

Tjae, der kunne komme nogle gevaldig bravalderslag ud af kommunikationen med f.eks. Arne Jakobsen og Rudolph med den røde klud alias Jørn Rudolph

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-12-16 01:59

jeg bidrager gerne med TOP 10 – DET DUMMESTE TRÆNINGSUDSTYR!

http://trainingday.dk/top-10-det-dummeste-traeningsudstyr/

Kommentar
Fra : Rosa12

Dato : 01-01-17 23:47
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-17 22:33

Godt nytår til alle i tråden

2100, dette er nok det nærmeste jeg kan komme dit ønske

https://pigmaatten.dk/shop/fodmassage-rulle-til-17119p.html