/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ikoner vises ikke
Fra : o.v.n.
Vist : 329 gange
500 point
Dato : 27-12-16 00:29

Det er et nyt problem på begge mine Windows 10 computere, ikoner på proceslinjen vises ikke før programmer startes selv om de er fastgjort til proceslinjen, det som hed hurtigstart i XP, når jeg har åbnet et program og højreklikker for at fastgøre kan jeg se at den allerede er fastgjort til proceslinjen, hvis jeg så klikker på Frigør fra proceslinjen vises alle ikoner som er fastgjort pludselig
Det har ikke altid været sådan men for en måned eller to siden begynde den bærbare i perioder at opføre sig sådan når jeg havde startet computeren og her for en uges tid siden kom problemet også på den stationære computer, det er efter start eller genstart hvis computeren kun har slumret er der ingen problemer.
Hvad gør jeg for altid at få vist de ikoner som er fastgjort til proceslinjen?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 27-12-16 00:38

Der er vist noget med, at man kan have flere skriveborde. Nu har jeg slukket for mine maskiner, så jeg kan ikke lige tjekke det.
Det er sært, at det er begge dine maskiner, det er galt med.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-12-16 03:18

Virus!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-12-16 03:21

Hent og kør Adwarecleaner, Malwarebyte Antimalware, til at starte med.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-16 10:53

AdwCleaner fandt ingenting på den bærbare men nogle mapper der hed DriverToolkit på¨den stationære, det hjalp ikke at rense med AdwCleaner
Malwarebytes Antimalware er fast på mine computere og der er intet fundet
Jeg venter på om det skulle have noget med flere skriveborde at gøre, jeg har kun et skrivebord

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 500 point
Dato : 27-12-16 11:07

Hvad med at genoprette "Hurtig start " værktøjslinjen igen?
Jeg hader funktionen fastgør til værktøjslinjen, den er mere irriterende end brugbar, bare min mening.
Jeg har på min Win 10 maskine oprettet 2 værktøjslinjer, en til mine mest brugte programmer, og en hvor diverse vedligeholds værktøjer ligger i. Jeg har slettet alle genveje i MUI, da jeg ikke gider bruge den, og har dermed samtidig sparet boot tid og hukommelses plads.

http://mywindowshub.com/add-quick-launch-toolbar-windows-10/

https://www.youtube.com/watch?v=utEGtjsgiMQ

Flere skriveborde i Windows 10:
https://support.microsoft.com/da-dk/instantanswers/5c24a9c0-1e84-4923-8d5f-b761a94090a6/multiple-desktops-in-windows-10

http://dk.wondershare.com/windows10/windows-10-multiple-desktops.html

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-12-16 13:53

Rod i registreringsdatabasen?

Så 'kender' du kuren: ..menuen: [Register] ..med alle flueben sat i Ccleaner !
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-16 20:14

Tak for svaret Brassovitski. dit første link løste problemet, underligt hvorfor den indbyggede Fastgør til proceslinje er gået i udu