/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
printerblæk ?
Fra : Nul7
Vist : 243 gange
50 point
Dato : 10-12-16 11:58

Er det ikke fantastik, at man kan købe en kvalitets printer til 600kr.
Der forholdsvis en del elektronik og materiale samt printerpatroner med orginalt blæk i sådan en.

Er det ikke fantastisk, at man kan købe 4 12ml. farvepatroner + en 22ml.sort. Kompatible blæk patroner til kr. 591.

Jeg spørger bare, næste gang køber jeg bare en ny printer de fås fra 250 kr. og opefter.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-12-16 14:05

Enig.

Køb og smid...væk.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-12-16 14:05

Det er jo ligesom påklædnings dukkerne,
en billig printer og forventet mersalg af dyre farvepatroner...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-12-16 16:52

Der er bare det ved det at nye printere ofte kommer med patroner men specielt lidt blæk i.

Accepteret svar
Fra : Troldepige

Modtaget 50 point
Dato : 11-12-16 09:55

Citat
Der er bare det ved det at nye printere ofte kommer med patroner men specielt lidt blæk i.

Lige præcis.

Så det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse hvis man skifter printer hver gang de medfølgende blækpatroner er tomme.

Jeg vil mene det er mere økonomisk, at købe printer ud fra prisen på blækpatroner.

Man kan evt. forsøge med kompatible blækpatroner eller fyld-selv.

Min gamle hp-psc 1217 holdt i over 10 år, og mange gange fyldte jeg selv patronerne, og sparede derved mange kroner.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 11-12-16 14:25

Mit indlæg, var ironisk ment.

Jeg mener ikke, at man kan fabrikations vis sammenholde en printer med 5 patroner.

Men selvfølgelig kan man ikke få glæde af det ene uden det andet.

Jeg har selv gjort på min tidligere gamle printer som Troldepigen...

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 19-12-16 14:53

Tak for svaret Troldepige.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 19-12-16 15:39

Velbekomme.