/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
MP3 Playlist til udskrift / fil
Fra : CLAN
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 25-06-03 22:52

Hejsa
Jeg sidder med en CD hvorpå der er 165 MP3 musik filer. Spørgsmålet er så, i hvilket lille software program kan man aflæse titlerne (filnavne) på disse MP3 filer, og så gemme denne liste til en fil, således de kan redigeres i f.eks Word eller Excel. I "gamle" versioner af WinAmp kunne man generere en HTML fil, men det kan de nye versioner ikke... eller kan de?
Links til foreslået programmer foretrækkes.
På forhånd tak for hjælpen.
Søren

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-06-03 23:03

der er et program på download.com der hedder MtoList det skulle kunne lave e´n liste over dine mp3 filer.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-06-03 23:07

hmm tog vidst fejl men her er et program som kan lave en html side med dine mp3'er

http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=mtl&tg=dl-20

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-06-03 23:21

Hej Solgaard
Nå der fik du mig ud og søge, men det dutter ikke, jeg kan ikke hente noget fra dit link

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-06-03 23:36

ja for det jeg skrev først var vidst ikk til noget huskede forkert det må du undskylde.!

men det er da underligt at man ikke kan hente fra det andet link det skulle man da kunne ellers må de have en fejl..

nå men held og lykke med det ærgeligt at jeg ikke kunne hjælpe

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 26-06-03 00:02

Hej Clan

Lad os gætte på dit cd-drev hedder D: Så er det nemmeste faktisk bare at skrive:

Dir D: >Clan.txt

i din Dosprompt ">" omdirigerer fra skærm til filen Clan.txt

mvh srhansen

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 26-06-03 00:07

say again please..!!

det lød nemt og godt.!

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 26-06-03 00:09

who me ??

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 26-06-03 00:11

Dir D: >lpt1

Omdirigerer til printeren istedet !?!?!?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-06-03 00:15

Hejsa srhansen
Tjow'jow men så får du alle datoer, tidspunkter, file size og file extensions (xxxxx.mp3) osv. med. Det var ellers meget smart, men findes der ikke et lille program som i et hug kan gemme MP3 fil navnene som en HTML fil, ligesom i den gamle version af WinAmp??

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 26-06-03 00:24

Ngggh, jow da'. Så ka do jo prøv http://tucows.tdconline.dk/preview/300447.html

eller måske den her http://tucows.tdconline.dk/preview/273053.html

Den først ser nu best ud

mvh srhansen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-06-03 00:36

Ja, ja... de kan bare ikke gemme playlist som HTML. Nå men jeg har da en gammel version af WinAmp, den kan
Håbede bare der var noget "smart" på nettet... hvad der sikkert også er, men det er bare lige det med at finde det.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-06-03 00:39

NB: Solgaard -> Det der med Dir D:>c:xxxx.txt er en go' gammel DOS kommando, men du får 117 ubrugelige ting med

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 100 point
Dato : 26-06-03 00:40

Sikke da noget svindel !!

Citat
.......Playlists can be merged and imported, and HTML and TXT files of your playlist items can be generated....

Øv, ked af at du skulle spilde båndbredde på sådan noget opreklameret skidt..

Anyway held med det

mvh srhansen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-06-03 00:59

*LOL * Tjow'jow' livet er ikke altid let. Nå pyt... den gamle WinAmp ku' så nu har jeg en liste

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 26-06-03 01:01

Tak for svaret srhansen.
Nat, nat... skyller lige den sidste kolde humlevand ned, og så er det ind og se dyner
Søren