/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Billeder på en sky
Fra : susss
Vist : 173 gange
100 point
Dato : 08-12-16 18:40

Hvor kan man på nettet gemme alle sine billeder ??? og helst ikke lige noget der koster flere 100 kr om måned ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-12-16 11:47

Du har sikkert allerede en Google eller Microsoft konto med tilhørende gemmeplads i skyen, hvis det er for lidt så er Flickr en mulighed, 1 TG gemmeplads til billeder og videoer gratis:
https://www.flickr.com/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-12-16 11:47

Hvorfor på nettet, læg dem på dropbox, så kan andre du giver lov også se dem...

Kommentar
Fra : susss

Dato : 21-12-16 07:44

Dropbox det må du lige forklare mig lidt mere om ..kender det ikke sorry

Kommentar
Fra : susss

Dato : 21-12-16 07:45

Ja hørte lidt det om Flickr..ikke nogen tosset ide...har oprettet en konto..er bare ikke helt blevet klog med mig selv om det skal være der..har jo også en hjemmeside hvor jeg kan sætte en masse billeder ind..men det er jo nogen andre kan se alle sammen..