/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Pan Pipe Melodies på CD
Fra : sa_avk
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 25-06-03 21:30

Hejsa
Er der nogen der har en ældre CD med titlen "Beatiful Pan Pipe Melodies", som jeg kan købe en kopi af? Første nummer er "Everything I do", og der er 3 tændte lys på coveret. Venlig hilsen fra Odense

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 26-06-03 12:14

Jeg har ikke lige den cd, men har en del andre med pan pibe hvis du skulle være interesseret? Du kan maile ,mig på; Sara-hauge@bornholm-gym.dk. Ellers er der en slags cd-genbrugs butik her på bornholm hvor jeg godt kan gå ind og kigge efter den til dig? Der plejer de ikke at være særlig dyre.

Kommentar
Fra : sa_avk

Dato : 26-06-03 15:59

Tak for det gode tilbud; men det er præcis dén cd jeg søger. Jeg har haft den i årevis, men den er desværre bortkommet. Dit Søde tilbud om at kontakte "brugtbørsen" på Bornholm, vil jeg evt. vende tilbage til. Foreløbig mange tak og venlig hilsen fra Odense