/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvordan får man billeder til at virke på~
Fra : meistrup
Vist : 455 gange
51 point
Dato : 25-06-03 20:50

Hvordan får man billeder som man vil overføre med et datakabel frem??

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 26-06-03 00:04

Kigger du på kandu og søger på nokia 3510 kan du finde mange links som andre har skrevet, eller søge på www.google der er et hav af muligheder hvis man vil gøre sig den ulejlighed selv at søge ..

held med det

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 26-06-03 00:06

rettelse www.google.com

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 26-06-03 11:13

Du kan hente mange billeder på www.xgryde.dk

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 26-06-03 12:59

Ja.. Men hvordan overføre man dem??

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 26-06-03 14:32

Hejsa siden du gerne vil vide hvor, hvordan og havd links, tror jeg du bliver nød til ikke være så nærig med point for at få den hjælp du behøver...så tror jeg den er hjemme

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 26-06-03 15:14

Så.. Nu er det pointne hævet til 51.. Tilfreds??

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 26-06-03 15:28

Ja det hjælper jo altid på det , på disse link kan du finde logomanager og oxygen phone mannager , dog skal du være opmærksom på at logomanager ikke kan bruges til polytoner men det var jo heller ikke det du ville.Kig på siderne og se hvad du kan bruge, jeg bruger dem selv med succes.. da de kan unlocke sende sms og lave logo m.m. god fornøjelse

http://www.mobil-siden.dk/nokia/om_logomanager.asp
http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=download

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 26-06-03 15:29

fandt lige en side mere
http://nokia.prolidi.cz/download.htm

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 26-06-03 15:37

Nu siger jeg det igen....
Jeg skal have en guide til hvordan man overføre farve billeder...
Men hvis der er en der ved det så kontakt mig over MSN hvis i i har det...
Min mail er meistrup@jubiimail.dk

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 51 point
Dato : 27-06-03 11:09

Hej Meistrup

Det er ikke antallet af point der afgør om man får hjælp eller ej. Ikke ved mig ihvertfald og heller ikke ved et stort antal andre brugere ved jeg

Programmet MobiMb klarer snildt dine farvebilleder. Du "trækker" dem simpelthen over i mappen "grafik" med din mus.

Der ligger en prøve udgave af MobiMB, flere steder på nettet og Kazaa prøv at søge på MobiMBv123.zip

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : meistrup

Dato : 27-06-03 16:35

Tak for svaret srhansen.