/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
10.000 kr. til en clairvoyant
Fra : snehunden
Vist : 1045 gange
20 point
Dato : 25-06-03 19:39

Jeg vil høre om der er en der kender en clairvoyant der er rigtig dygtig.
Det jeg kunne tænke mig er at komme et tilfældigt tolv cifret tal i baglommen og så skal vedkommende gætte det.
Det giver jeg 10.000 for lige på stedet.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-06-03 20:54

hmmm..siger jeg bare..hvad er det du gerne vil have bevist???

Venligst Sus

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 25-06-03 22:16

497682571568.... er det det???

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-06-03 22:59

Hej Power
Jeg forsøger også lige... 10.000,- ka' da altid bruges på en grillbøf og en kop rødvin. Her er mit bud 120987561267
Søren
NB: Jeg er ikke clairvoyant, men mon ikke du (snehunden) kan finde hvad du søger på http://www.clairvoyantforeningen.dk/

Kommentar
Fra : snehunden

Dato : 26-06-03 08:02

Jamen Sus jeg ved godt at man ikke MÅ søge beviser inden for branchen.
Det er vel også en tradition i branchen, netop fordi der er så mange fuskere derude.
Dermed ikke sagt at folk fusker bevidst, men utrolig mange clairvoyanter har jo bare taget et betalingskursus hos en eller anden der har læst en masse bøger om emnet..

Så jeg sige bare.

Kom nu frem af busken, jer der VIRKELIG kan noget.

JEG VIL HAVE BEVISER..

Kommentar
Fra : snehunden

Dato : 26-06-03 08:03

Jeg mener selvfølgelig UD af busken

Og glemte at skrive hilsen Martin

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-06-03 11:19

"man" må da gerne søge beviser!! Men jeg synes da du skulle prøve at besøge/opsøge en clairvoyant! Jeg er da heller ikke selv 100% overbevist om at det kan lade sig gøre. Jeg er dog overbevist om at der findes sjæle, sååee hvorfor ikke?
Jeg er ikke selv clairvoyant..så det var ikke derfor jeg spurgte efter hvad du søgte. Men jeg tror ikke det er det rette forum at få beviser på om det kan lade sig gøre!
Venligst
Sus

Kommentar
Fra : snehunden

Dato : 30-06-03 09:49

Nej jeg ved det godt. Det var nu også et spontant indlæg, da jeg lige faldt over kategorien.
Er helt ny herinde.
Jeg tror faktisk godt selv på at det kan lade sig gøre.
Jeg har det sådan at når universet er uendeligt må alting være relativt.

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 20 point
Dato : 30-06-03 10:32

oki..fint nok..ja hvorfor ikke?

Venligst Sus

Kommentar
Fra : ulv

Dato : 02-07-03 21:09

Måske du skulle starte med at finde ud af hvad det egentlig vil sige at være Clairvoyant.
Og hvad vil du egentlig overbevises om?
Clairvoyance kan under ingen omstændigheder læres på et "betalt kursus" - du kan få nogle værktøjer..........men det kan tage mange år inden man er "uddannet".
Hvad er det for beviser der ikke må søges indenfor branchen?
Hilsen Ulv

Godkendelse af svar
Fra : snehunden

Dato : 19-08-03 23:07

Tak for svaret mango.

Kommentar
Fra : annihjorth

Dato : 30-06-04 15:50

Kære Snehund,
jeg kan kun anbefale dig at kontakte mig. Enten via privat session eller komme til en klarsynsaften. Nedenfor er oplysninger.

Mvh. Anni hjorth

Clairvoyant, metafysiker og forfatter, Anni Hjorth holder klarsynsaften 1. & 3. onsdag i hver måned kl. 19:00. Alle modtager klarsyn, så tilmelding er nødv. Stormgade 14E, 1470 KBH K. Tlf:3393 9844. Annihjorth@yahoo.dk. Pris: 100 Kr. Varighed: ca. 2½ time.

Kommentar
Fra : borkfelt

Dato : 17-07-04 16:48

evnen claivoyavce,er evne der medfødt, og kan ikke sådan læres, det er noget det enkelte menneske har med sig, og er en evne der er udviklet igennem flere inkarnationer, hvor den for hvert liv bliver bedre og bedre, evnen til at se ind bag ved den åndelige verden er meget svaær, og er ikke noget man bare tror kommer ud af den blå luft, men de der har denne evne er priviliggerte, og noget helt specielt, derfor vær forsiktig med de oplysninger der gives, studer dem nøje og tag det med et grand salt, vores liv her på jorden er jo tildels bestemt, og der er derfor ikke meget at rette i det, mn pas på, du kan også være heldig og finde et godt medium, så pris dig lykkelig, held og lykke med det. hilsen borkfelt.
eigil.l@esenet.dk

Kommentar
Fra : pk1bk

Dato : 07-08-04 13:37

Er der nogen der arbejder med klarsyn i Syd- og Sønderjylland? Evt. på forsøgs-basis ??
Mvh.
Pk1bk