/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Poly toner til 3510 + logomanager
Fra : niss45
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 25-06-03 18:13

Er det nogle rarer mennesker som kan give et råd, jeg bruger logomanager ver. 1.28 og vil gerne lægge poly toner ind på nokia 3510i, men kan hverken sende sms eller lægge toner ind, desuden når jeg aflytter tonerne er det kun de alm toner jeg kan hører ( bip som i 3310 ) selvom det er poly toner jeg har, programmet melder fejl med sending , har ikke haft den slags problem med 3510. logomanager viser at mobilen er tilsluttet.
Håber der er nogen som kan afhjælpe det..

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 25-06-03 18:21

Hej

Du skal have et andet program " MobiMB Mobile Media Browser " der kan du uploade picture og spil
et andet du kan bruge er "Oxygen Phone Manager" ver. 2.0 med kan du næsten alt ved din 3510i og andre nokia telefoner
mvh 4u2

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 60 point
Dato : 25-06-03 18:22

Hej niss45

Jeg er ked af at skrive det men logomanager understøtter ikke polyfoniske ringetoner

Producenten af logomanager har været så snedige at lave et nyt program der hedder MobiMB til nyere telefoner. Prøv at kigge her:

http://www.logomanager.co.uk/

MobiMB virker ved jeg tilgengæld

mvh srhansen

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 25-06-03 19:19

Til 4u2 or srhansen jeg taker jer begge for jeres svar og ville gerne dele point mellem jer, men ved ike om det kan gøres.
derfor tilbage til mit spørgsmål..hvorfor virker min logomanager ike til min 3510i , bl.a. det at sende sms virker ikke da den melder fejl med afsendelsen. har telmore måske det kan være årsagen..Hvis en af jer kan give mig svar på det får i poingene for det..
Kan mobimp hentes uden at købe programmet??
takker på forhånd.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 25-06-03 23:16

Hej igen

Din logomanager er lavet før 3510i telefonen blev lavet. Dengang viste man f.eks ikke hvad polyringetoner var for noget.
Du kan læse mere her om hvad den kan og ikke kan:http://www.logomanager.co.uk/

MobiMB koster penge, men heldigvis ikke ret meget 22 € tror jeg det var.

Alternativt har jeg set på min favoritside : http://kalo.host.sk/programs.htm
at man kan downloade oxygen. Dette program kan downloade ringetonerne, god fornøjelse

mvh srhansen

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 25-06-03 23:21

OK srhansen acceptere dit svar da du var hurtig , så nu håber jeg at du vil være enlig at fortælle mig hvor jeg kan finde oplysninger om hvordan man tildeler point på kandu da jeg ikke har fundet andet en de 2 måder man kan få point på, men intet om hvordan man deler ud af pointene ..takker for dit svar

Godkendelse af svar
Fra : niss45

Dato : 26-06-03 21:58

Tak for svaret srhansen.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 26-06-03 22:09

Godt du fik løst dit problem Det andet har du selv fundet ud af ser jeg