/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ændring af standard mail i Gmail
Fra : ilgp
Vist : 198 gange
100 point
Dato : 10-10-16 10:16

Jeg har flere gmail, og skal have slettet en af dem. Som standardmail står der en som kun bliver brugt til psp kursus. Jeg kan ikke finde ud af at få ændret så det bliver en af de andre som der står som standard mail. Kan man virkelig ikke selv bestemme det? Til at starte med var det en anden mail som de stod som standard og jeg ved ikke hvordan dette er blevet ændret. Håber der er en som kan hjælpe

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-16 11:10

Jeg går ud fra at du bruger webmail............altså www.google.dk og logger ind.
Tandhjulet
Indstillinger
Konti og import
Klik benyt som standard ud for den mail du vil bruge
.........du logger så ind med den mail
det er ikke muligt at slette en mail der står som standard