/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Opel Olympia 1938
Fra : Rytterknaegten
Vist : 1134 gange
430 point
Dato : 25-06-03 13:39

Hej Alle Bilentusiaster. Jeg vil herved forsøge at hjælpe en Kollega, der ikke har en Pc, og selvfølgelig heller ikke kender en "DYT" til kandu. Hans problem er: Bremser. Ejer en Olympia fra 1938, men mangler forreste bremsecylinder og bremserør. Jeg hentede en adresse i Holland der solgte res. dele, kollegaen talte med Dem, men der var kun rep. sæt, ingen cylinder. Er der nogen her i kandu der kan hjælpe? Så kollegaen kan få hentet sine sorte nummerplader på motorkontoret, og komme standsmæssigt på vejene. Mvh Rytterknaegten.

Accepteret svar
Fra : AbsoluteBaby

Modtaget 430 point
Dato : 01-07-03 17:59

Hejsa.

Jeg kan forestille mig et af disse firmaer helt sikkert har hvad han mangler, ELLER kan skaffe det til jer. Så det er bare om at tage kontakt til dem :)

http://www.opel-classic-parts.com
http://members.chello.nl/w.krebbers/derks/e_opel.htm

HVIS det skulle slå fejl, så ved jeg at mange ovre i England bygger deres egne biler som hobby, Kitcars.. Også rigtige oldtimere, derfor kan de nok også skaffe jer de dele, siden de har kontakter og leverandører der kan skaffe dele til biler i alle årgange.
Dem kan du bla. kontakte via Http//www.kitcars.com

Kommentar
Fra : rs2000

Dato : 06-07-03 22:29

http://www.historisk-opelklub.dk/ måske der er hjælp at finde her.

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 01-08-03 02:17

Hej og Tak for svaret. Kollega har ikke rigtigt fået så meget ud af det, men syntes nu at det var på tide at give point for Din hjælp. Vi havde nu håbet at der var een der lige havde de res. dele han skulle bruge. Mvh Rytterknaegten.

Kommentar
Fra : AbsoluteBaby

Dato : 01-08-03 02:25

Selv tak.. Det var da ærgeligt :(
Men klø på.